Gå til innhold
Hundesonen.no

Bjeffer på matskålen - nå med video. :o)

hybris

Recommended Posts

Skrevet

Vel, ikke direkte foring og ernæring - men hunden vår blir av og til stående og "kjefte" / bjeffe på matskålen litt før den begynner å spise. Noen som aner hva som er greia? Prøver den å skremme tørrforet? :)

Skrevet
Vel, ikke direkte foring og ernæring - men hunden vår blir av og til stående og "kjefte" / bjeffe på matskålen litt før den begynner å spise. Noen som aner hva som er greia? Prøver den å skremme tørrforet? :)

Hihi. Det kan jo hende den ikke er helt død enda. :lol:

Skrevet

Sånn drev hunden jeg hadde før også på, bare mye verre. Bjeffet og bjeffet, hoppet rundt, og ville ikke spise... skjønte aldri hva det var jeg da... måtte mate ham litt for hånd ( :ahappy: ) først, også begynte han å spise av seg selv.

Skrevet
Haha :ahappy: Kanskje det er noe med skåla, at den glinser eller at det hun speiles i den som er skummelt? :aww:

Ja, men hun har hatt sånn metallskål hele livet, først nylig hun har begynt sånn. Ikke vet jeg :blink: Hun gjør det ikke alltid heller.

Skrevet

Hunden prøver nok bare å si at hun vil ha vom og hundemat med en dæsj Biola naturell.

Skrevet
Haha :blink: Kanskje det er noe med skåla, at den glinser eller at det hun speiles i den som er skummelt? :aww:

Samme tenkte jeg - ser nesten ut som om det er skygene i metallskåla hun plutselig har fått øye på... Hva om du bytter ut metallskåla noen dager - for å bryte denne atferden? :ahappy:

Skrevet

Får kanskje prøve en annen skål en liten stund ja.

:ahappy: Hun er nå herlig da! Hvor gammel er hun?

16 måneder :blink:

Skrevet
Åh, hun så så mye yngre ut, men hun ser rimelig ny-trimmet ut..? Er sikkert det som gjør det :ahappy:

Mja, vi var på utstilling for et par uker siden, så vi har vel forsøkt å holde henne noenlunde velstelt :blink: Hun ble nappet helt ned for noen måneder siden.

Skrevet

Ah, da er det nok derfor :blink: Napper aldri min norfolk helt ned jeg, prøver å holde han i utstillingskondisjon hele tiden.. Enn så lenge i hvertfall :ahappy:

Men veldig OT dette da, heh.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er vel de fleste enige om at vi ikke gjør. Sikkert noen influensere som får betalt for å mene at det gjør vi. Det latterlige er jo at de hevder å ikke teste på dyr, så jeg lurer litt på denne...
    • Er dette noe vi trenger til hundene våre? https://www.tv2.no/nyheter/holdt-pa-a-falle-av-stolen/19203815/
    • Hei ambull-entusiaster, håper jeg kan få reklamere litt for dette treffet selv om det ikke er i Norge. Har du amerikansk bulldog og vil treffe flere med samme rase? Her er det en mulighet! Amerikansk bulldog club Sverige arrangerer sitt årlige klubbmesterskap, og inviterer også ikke-medlemmer og andre raser (disse blir selvfølgelig ikke klubbmestere). Vi har få påmeldinger enn så lenge og fristen er allerede til helgen.  Det hadde vært gøy om det var flere med ambulls i Norge som vil møtes for å nerde litt om rasen vi er så glade i.  https://www.facebook.com/events/1953185318641678/
    • Manmat racing belt hos Troll. de er litt store men veldig bra. De syr selv også i Tsjekkia , har ikke fabrikk i Kina som Nonstop. Så støtter man et    lite europeisk firma
    • Har prøvd:  Non-Stop Løype - sikkerhetslåsen åpnet seg i tide og utide, og festene til frontstykket åpnet seg hele tiden Non-Stop Trekking - sitter for høyt, jeg får vondt i korsryggen Non-Stop CaniX 2.0 - frontstykket ble ødelagt etter kort tid Jeg har dessverre bare dårlige erfaringer med Non-Stop og leter i grunn etter et belte som IKKE er derifra, men ser at veldig mange har samme, usikre kobling eller så sitter de likt som Trekking-beltet.  Har sett på Canix Pro, men jeg vet ikke om jeg stoler helt på nonstop.  Medium stor hund (17kg), sterk som en okse. Bruker magebeltet for det meste på vanlige skogsturer eller til sykling,  ikke løping, Ønsker ikke belte med denne type kobling. Aller helst så skal koblingen være FAST, så man ikke kan bytte ut frontstykket..
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...