Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpeshow i Ås, 9. august

SoppenCamilla

Recommended Posts

Skrevet
Vi har heller ikke øvd så mye, og det vi har øvd har gått veldig varierende. Bandit er og veldig flink til å hoppe og sprette for å si det sånn :P

Vi sees ihvertfall :)

har du fått PM eller? det er ihvertfall 5 dsg valper og de skal i ringen kl. 11.00. Ring 1 :P

Men da ses vi der.

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg har fått papirene i Posten..

Er 1 boston terrier valp.. johooo! Blir spennende for det da.. selv om jeg kommer til å dø.. Jeg vet jo ikke hvordan jeg gjør det en gang.. må prøve å få øvd litt denne uken!

armagnac- Det er 1 GD påmeldt

Skrevet

Det er faktisk flest raser med bare 1 valp som stiller! Det er mest av boxer og rottweiler (8 i hver gruppe). kan ikke si at det er så stort antall heller men :P

Skrevet
har du fått PM eller? det er ihvertfall 5 dsg valper og de skal i ringen kl. 11.00. Ring 1 :P

Men da ses vi der.

Ja fikk PM i dag :)

Uff nå gruer jeg meg altså..hehe. Men det blir spennende da.

Vi sees ja :P

Skrevet

er spennende og sosialt med utstilling, og spent skal man være for å prestere bedre mener jeg :P har ikke fått pm ennå jeg :P uff litt stressa med den merker jeg :)

Skrevet
Haha, si ifra hvis ikke du har fått den innen i mårra, send meg PM, så skal jeg si ifra til de som arrangerer, så ordner vi det. :P

hehe takk:) da hører du fra meg hvis den ikke er i postkassa i morra :)

Guest janson
Skrevet

Noen som vet når det begynner? Fristet å ta en liten tur og titte!

Skrevet

Jeg har en del bilder fra valpeshowet i går, så hvis noen her er interessert, send meg en melding! Har et par av Boxerne (ikke BIR/BIM), svart/hvit Newfoundlander, tigret/hvit Staff og flere av grehoundene.

Disse BIR-vinnerne (de fleste bildene tatt i gruppene): Whippet, Irsk Setter, Faraohund, Basenji, Vallhund (el.), Japansk Spisshund, Rottis, Grand Danois, Nuffe, Fransk Bulldog.

Skrevet
Jeg har en del bilder fra valpeshowet i går, så hvis noen her er interessert, send meg en melding! Har et par av Boxerne (ikke BIR/BIM), svart/hvit Newfoundlander, tigret/hvit Staff og flere av grehoundene.

Disse BIR-vinnerne (de fleste bildene tatt i gruppene): Whippet, Irsk Setter, Faraohund, Basenji, Vallhund (el.), Japansk Spisshund, Rottis, Grand Danois, Nuffe, Fransk Bulldog.

OT, men velkommen inn hit :|

Skrevet
Kan du ikke legge dem ut her da? Eller lage en ny tråd i bildeforumet :| Alle her inne elsker bilder ha ha :)

Skulle gjerne gjort det, men jeg skjønner ikke hvordan! Får jo bare lastet opp ett - maks to - bilder om gangen? Eller er jeg bare litt dum??

Skrevet
Skulle gjerne gjort det, men jeg skjønner ikke hvordan! Får jo bare lastet opp ett - maks to - bilder om gangen? Eller er jeg bare litt dum??

Last opp bildene dine på www.photobucket.com

Det er super enkelt:)

Skrevet

:|

Neida, du er ikke dum :) Gjør som rottmaneier skriver og last opp i photobucket. Det er ikke lagt opp til at vi skal lagre masse bilder her i forumet, så er lettere å laste opp til et annet sted.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...