Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor kjøper dere utstyr?


Recommended Posts

Handler en god del på nett til hunden og de 4 "store" butikkene er vel:

Cleanrun har masse holdbare og gode leker og er ikke minst billig i forhold til hva ting koster i Norge.

Agilityshop Billig og god norsk nettbutikk med godt utvalg.

Kifani Lager spesialsydde halsbånd, tjenestedekken og seler på bestilling. God kvalitet og rask levering.

Hundekroken Holder det de lover i henhold til garantien når produktet ikke holder mål. Har en del ting som man ikke finner i andre norske nettbutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.vibri.com har kjempe fine produkter,slitesterke og veldig solide.Du bestemmer alt selv og servicen er god.Har halsbånd og sele derfra veldig fornøyd!Sela har jeg hatt i 2 uker nå,kjempe fin :)

Ellers handler jeg alt på www.hundsomhobby.no (butikken da men)

lykke til i utstyrs jakten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler litt overalt, der det er billigst.

Halsbånd fks. på collarmania.com, super kvalitet, og stilige (kan jo få det slik man vil)

Hundekroken.no, der har de ezydog produkter, ikke så lett å finne i norge. Synes det er bra kvalitet, har til nå halsbånd og sele.

Kong-lekene (har Jump N Jack, wubba og vanlig kong) har jeg kjøpt litt rundt om kring, men er billigst å kjøpe "live" egentlig, for da slipper man jo porto. Er vel omtrent samme pris på disse overalt uansett. Kjempefornøyd med kvaliteten, er leker som er verdt prisen synes jeg.¨

Ellers har jeg handlet endel på canis.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med linker til andre nettsider enn Canis, som jeg stort sett handler på! Har liksom ikke falt meg inn å sjekke andre for er stort sett fornøyd med utvalget hos Canis. Men nå har jeg nettopp bestilt et knall ROSA Ezy-halsbånd og et svart skjerf med skriften "Bad to the bone" på :) Haha, skikkelig motsetninger - tror hun vil kle det godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg handler mye hos Hundekompaniet, fordi de har masse produkter, og de er stort sett billigere enn andre (spesielt om man melder seg på nyhetsbrevet deres, da får man rabattkoder med 15% avslag på alt).

I tillegg er PetShopGirls en av de butikkene jeg sikler på nesten hver dag... de har så mye fint! :)

Canis sin nettbutikk syntes jeg er dyr og dårlig - bortsett fra bøkene de selger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.vibri.com har kjempe fine produkter,slitesterke og veldig solide.Du bestemmer alt selv og servicen er god.Har halsbånd og sele derfra veldig fornøyd!Sela har jeg hatt i 2 uker nå,kjempe fin :)

Ellers handler jeg alt på www.hundsomhobby.no (butikken da men)

lykke til i utstyrs jakten!

Skriver under på denne! Jeg er sær, og vil helst kjenne på halsbånd og seler før jeg kjøper de, men hos vibri er det skikkelig bra kvalitet, og jeg vet hva jeg får. (På tide å handle litt mer der, hehe..) Jeg handler fint lite utstyr på nettbutikker, jeg synes at det ofte er utrolig kjipe ting de har, og veldig vanlige ting som alle andre også har. Liker også som sagt å kjenne på ting før jeg kjøper. Trekksele har jeg handlet hos seleverkstedet.no, veldig fornøyd med den. Nå er jeg ingen utstyrsfreak i den forstand at jeg har utrolig masse utstyr, men jeg har noen få ting, og de tingene er ting jeg liker og som jeg vet er av god kvalitet. Bruker heller 600 på en sele eller 300 på et halsbånd jeg vet er skikkelig bra, enn å kjøpe mange til 129kr på billige nettbutikker. Koblene jeg bruker mest, er kjøpt hos Hund Som Hobby Lade, og hos norsk hundeutstyr (disse fletta båndene med refleks). Ellers bruker jeg den lokale dyrebutikken til småtterier, fordi jeg får rabatt der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet mye på Petedge - det er en wholesale butikk så ting er mye billigere der. De legger på et ekstra gebyr (15$ tror jeg) for å slippe småhandlere, men da kursen sto i vår favør lånte det seg veldig å handle der. Jeg får fremdeles kataloger fra butikken enda jeg ikke har handlet der på en god stund. De har alt fra klippeutstyr (mange merker), pelspleieprodukter (mange merker), hundesenger, leker, godbiter, kobbel, seler, hundehelsekost, klær og ikke minst bikinier og badetøy til hund.. :P Bra butikk, god service.

Jeg har også handlet på Nettdyret - rask levering.

Wetnoseboutique er en søt liten nettbutikk, billig og bra - rask levering og kjempegod service. :) Jeg fikk tilsendt en Puppia sele ved en feiltagelse - jeg hadde bestilt Puppi kobbelet i samme stil og Susan (eieren av butikken) sendte meg feil vare. Selen fikk jeg beskjed om å beholde og kobbelet venter jeg i posten en av de nærmeste dagene. Jeg klager ikke. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler for det meste hos Handlers.no. De har ting av god kvalitet, rask levering og kjempe god service. I tillegg så slipper man å betale porto om man handler over 200 kr :P

Det de ikke har hatt, har de skaffet til meg :)

Prismessig så er også disse en av de billigste nettbutikkene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huldra:Nei så bra med enda en Vibri fan da :P! og hund som hobby.Enig i deg og eller kjøpe dyre litt bedre produkter som Hunter halsbånd de er også utrolig sterke!

Enda et tips selv om tollen er dyr:Jeg er veldig glad i lange bånd minst 2.50 og det er ikke så lett få i kjøpte et skinn bånd på en nettbutikk men,det var så dårlig kvalitet at gikk sund raskt.Kjøpte så et fra www.Kenjan.dk (beklager ingen link mac´en er ikke så glad legge ut det) er det ekte skinn produkter.Tunge men,veldig myke og regner med holder i maaaange år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...