Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp, noen som har


Kristinh

Recommended Posts

Hei jeg skal ut å reise med mine to whippser og min ene saluki og har et xl varikennelbur. Men trenger derfor ett til fordi jeg har søkt om å frakte to Whippser i samme bur. Men desverre har jeg bare ett selv og da er spørsmålet,, er det noen hær i trondheims omerådet som har et å låne bort for en helg? Dette gjelder da i starten av August... fredag til mandag.

Finnes det noen greie sjeler der ute som kunne være så snill å låne bort buret sitt?

Venter spent på svar og det haster litt, så jeg vet at jeg har alt klart før avvreise;)

Klem

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vari kennel, men Clipper tortuga.

Clipper%20Tortuga.jpg

Det ser ut som dette, men er mye større og har ikke håndtak på toppen. Mitt er i størrelse 5 og jeg bruker det til dalmis. Har god plass. Jeg har to stykker, så jeg kan alltids låne ut et om du ønsker.

Bare ta kontakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vari kennel, men Clipper tortuga.

Clipper%20Tortuga.jpg

Det ser ut som dette, men er mye større og har ikke håndtak på toppen. Mitt er i størrelse 5 og jeg bruker det til dalmis. Har god plass. Jeg har to stykker, så jeg kan alltids låne ut et om du ønsker.

Bare ta kontakt

oj høres helt flott ut... men er disse godkjent for fly da? Trodde det bare d var varikennelbur jeg???

Men hærlig at du melder deg altså:icon_confused: setter utrolig pris på det. Men skal sjekke ut om de er godkjente.. men tror desverre at de ikke er det:(

Men takk alikavell.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clipper er godkjent for fly, det samme er en del av atlas-burene. Søk på IATAS på nettet, så finner du en del informasjon om det.

Trodde Clipper bare var godkjente hos noen flyselskapet jeg? Sist år når jeg reiste nedover til DK var det _kun_ Vari kennelburet som var godkjent på _ALLE_ fly ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde Clipper bare var godkjente hos noen flyselskapet jeg? Sist år når jeg reiste nedover til DK var det _kun_ Vari kennelburet som var godkjent på _ALLE_ fly ...

Ja det er akkurat det jeg lurer på også?? Jeg skal til Latvia og det er svært viktig at jeg har godkjent bur da sjø. Vi reiser med Norwegan om det hjelper.

er åpen foe alle tips;)

klem

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står i allefall på buret at det er flygodkjent, men det er vel bare å ta en telefon til Norwegian og høre. Buret er tett i bunnen og oppover, har sikring foran ved burdøra og man kan låse pinnen som åpner døra slik at den ikke åpner seg uten at man har tenkt det.

Tilbudet står uansett ved lag om det blir behov :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står i allefall på buret at det er flygodkjent, men det er vel bare å ta en telefon til Norwegian og høre. Buret er tett i bunnen og oppover, har sikring foran ved burdøra og man kan låse pinnen som åpner døra slik at den ikke åpner seg uten at man har tenkt det.

Tilbudet står uansett ved lag om det blir behov :)

Ja høres stålende ut.,, jeg skal ta en tlf. men da lurer jeg på målene på buret den str. jeg trenger er som varikennelburet jeg har fra før av som er Mål: LxBXH = 101x68x76

Ha en strålende dag.

Klæm

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...