Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som har prøvd denne


Recommended Posts

Noen som har prøvd denne? Evt som kan komme med forslag til gode flytevester som ikke koster over 500,-?

Jeg må ha en til Dina før vi drar på ferie igjen. Kommer til å være mye på båt med henne.

Noen som vet om disse vestene funker hvis hunden faller i vannet, slår seg evt går i sjokk og ikke svømmer? Flyter hunden med vesten da eller er den bare en hjelp for hunden å svømme i urolig vann? Og evt over lengre tid?

link

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den til Baghera. Har prøvd den et par ganger, men bare som svømmevest. Vet ikke hvordan det er hvis hunden feks er bevisstløs. Du har jo en ganske lett hund, men Baghera som er så tung har faktisk litt problemer med å svømme med den, fordi reimene ikke holder seg på plass der jeg har stramma de når han er uti vannet. Må fikse det på en måte, men gidder ikke før det blir fint vær igjen. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har det. Fant en annen på en annen båtbutikk med den ble drittdyr tilslutt fordi de ikke hadde regnet inn MVA... Jeg tror kanskje jeg prøver denne jeg. Hvis den ikke passer er det jo mulig å returnere den. Dina veier bare ca 7-8 kg så da stiller det ikke så enorme krav. Jeg er redd for at disse flytevestene skal være falsk sikkerhet hvis hunden først faller skadet i vannet... Det skjer nok ikke på Mjøsa :whistle: Skal ikke seile jorden rundt med henne heller liksom... (Tar meg selv i å være littegranne hønemor... :ahappy: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne flytevesten, som jeg har sagt i alle flytevest trådene, synes jeg ser ut som en god vest. Den koster 18 kr mer enn ønsket, da :whistle:

Kanskje greit om folk faktisk har erfaringer med vesten? Mulig vesten er bra, men det vet man jo faktisk ikke før man har prøvd eller har hørt relevante erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...