Gå til innhold
Hundesonen.no

Faste hundetreff i Oslo


Midas

Recommended Posts

Jeg tror det er vanskelig å få igang noe nå midt på sommeren, men det hadde vært så gøy å fått til noe fast hundetreff. F.eks hver 14.dag et sted hvor det er enkelt å komme seg til både for de med og uten bil. Da tenker jeg at de som vil kan trene, og benytte seg av settingen med flere hunder, og de som vil kan bare ta med hundene for sosialisering både for folk og hunder.

Er det noen interesse for dette? Isåfall hvor ofte, og evt hvor kan det holdes?

Kanskje vi kunne prøvd det når ferietiden er over evt startet nå hvis flere kan være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om terrierklubben møtes på Canisbanen i Frognerparken hver mandag kl. 18. De gjorde det i fjor. Tur og trening annenhver gang.

Evt. har de faste treninger hver uke men ikke i sommerferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om terrierklubben møtes på Canisbanen i Frognerparken hver mandag kl. 18. De gjorde det i fjor. Tur og trening annenhver gang.

Evt. har de faste treninger hver uke men ikke i sommerferien.

Jeg finner ingen info om dette på siden deres. Vet du hvem det var som arrangerte dette som jeg evt kan kontakte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å ta et par turer til Oslo nå i ferien med mallen min. Er det et sted som det er lett å komme frem til med offentlig transport kan jeg prøve å bli med.

De aller fleste steder i Oslo er enkle å komme seg til med offentlig transport. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står på www.ntkoa.org, jeg regner med at info for høsten kommer etterhvert i løpet av sommeren. Såvidt jeg skjønner trener de på Årvoll i sommerhalvåret.

Jeg kikket der, men fant bare gammel info. Mulig de oppdaterer siden iløpet av sommeren ja, de setter vel kanskje ikke igang med noe likevel før sommerferien er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...