Gå til innhold
Hundesonen.no

valpe treff i fredrikstad?


Vivian81

Recommended Posts

Hei

Jeg får en liten blandings valp om halvannen uke og da hadde det vært morro og truffet flere valpe eiere.må nok la han bli kjent og trygg hjemme først men på sikt så håper jeg og få til noe treff:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny valp igjen :innocent:

Jeg leste annonsen din om at du ønsket en rolig familiehund, men regner med du har forandret mening og skal starte med spor eller jakthundtrening. Det er kjempe moro :whistle: Du får nok litt å henge fingerene i, Dachs og Basset Griffon Vendeen blanding som han er. Men han er såååå søt da, til å spise opp :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det:-)

skal ihvertfall prøve oss på rundering(eller hva det heter),begge foreldra han er rolige så hvorfor skal ikke han kunne bli rolig?

det kan så klart slå begge veier det men skal få allt av det han trenger.

Ailostaff:Det hadde vært morro om vi kunne fått til noe ja:-)

Jeg har ikke bil eller lappen så hadde vært fint om vi kunne møtes nærmere her:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det:-)

skal ihvertfall prøve oss på rundering(eller hva det heter),begge foreldra han er rolige så hvorfor skal ikke han kunne bli rolig?

det kan så klart slå begge veier det men skal få allt av det han trenger.

Ailostaff:Det hadde vært morro om vi kunne fått til noe ja:-)

Jeg har ikke bil eller lappen så hadde vært fint om vi kunne møtes nærmere her:-)

Rundering er kjempe gøy :whistle:

Jeg bare tenkte på annonsen din jeg, at det virket som du ville ha en hund med litt mindre futt i enn hva begge disse to jakthundene har. Men klart han kan bli rolig. De fleste hunder blir rolig om de får rett stimuli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo det er sant,eieren til disse valpene ringte meg når annonsa lå ute og sa at disse kom til og bli kjempe flotte familiehunder pga at mor og far er så rolige men så klart,jeg må jo gjøre mitt for at han skal bli rolig:-)tenkte og bruke klikker trening hjemme for det kan jeg jo pga kurs jeg har gått tidligere pluss at vi skal gå rundering eller noe annet morsomt når den tid kommer,gleder meg veldig:-)

syns det er greit m en hund som er litt mer lærer villig enn de jeg er vant med,han her kan ungene leke med og uten og bli revet over ende hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo det er sant,eieren til disse valpene ringte meg når annonsa lå ute og sa at disse kom til og bli kjempe flotte familiehunder pga at mor og far er så rolige men så klart,jeg må jo gjøre mitt for at han skal bli rolig:-)tenkte og bruke klikker trening hjemme for det kan jeg jo pga kurs jeg har gått tidligere pluss at vi skal gå rundering eller noe annet morsomt når den tid kommer,gleder meg veldig:-)

syns det er greit m en hund som er litt mer lærer villig enn de jeg er vant med,han her kan ungene leke med og uten og bli revet over ende hehe...

Han er i alle fall kjempe søt da :whistle:

Tror det er noen runderingskurser i fredrikstad, sosialt og moro for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...