Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunden i sofaen`?


Toya

I sofaen eller ikke?  

43 stemmer

  1. 1.

    • ja
      28
    • nei
      15


Recommended Posts

toya går da ned hvis jeg ber henne om det...

likestilling mellom hund og menneske... er jo tross alt babyen min da :(

ville ikke du hattt babyen din i sofaen?

Nei, en ting er i værtfall sikkert, det er IKKE likestilling mellom mennesker og hunder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det blir helt feil å si at man ikke kan nekte hunden adgang til sofaen, for det vil bli det samme som å nekte en baby :wink: Hehe...

I det siste har Cita fått lov til å komme opp i sofaen, selv om pappa er litt redd for at klørene hennes skal lage hull i skinnsofaen :( Det er skikkelig koselig å lese læringspsykologi på soffan med hunden ved beina! :(:( Men hun får kun tilgang til å komme opp når vi inviterer henne :wink:

Men når vi hadde to newfoundlandshunder i huset var det anderledes :( To store hunder på 80 kilo som tok hver sin sofa kunne ikke ha tilgang til sofaen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada, i sofanen får de gå men ikke på soverommene(det er forbudt område).

her har jo alltid tinka fått lov til å gå i sofanen så da får de andre lov også(eneste hundene som ikke gjør det er Astrix).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofan får de ligge i,men senge får de ikke lov og ligge i.

Da jeg fikk Nicki var hun livredd og det gikk flere dager uten at hun oppsøkte kontakt av oss, men en dag krøp hun forsiktig opp i sofan og lente seg inntil meg.

Da ville jeg ikke begynne med og få henne ned av sofan når hun endelig oppsøkte kontakt.

Sånn har det vært siden og jeg kan ikke la en ligge i sofan og nekte den andre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eso får ligge både i sofa og senga :D

toya også .... :roll: :roll:

mange syntes kanskje det er dumt...

men sånn er det nå her da..

og joda,... ser på toya som en liten unge jeg... må jo være lov det når jeg ikke har noen barn enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...