Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunden i sofaen`?

Toya

I sofaen eller ikke?  

43 stemmer

1. 1.

• ja
      28
    • nei
      15

Recommended Posts

Polaren min tror faktisk hun eier den ene stolen, men hun gjør jo på en måte det for ingen andre gidder å sitte der. Det er alltid så mye hår i den :( Den andre tispa mi har forbi mot å ligge på gulvet, så hun har fast plass i sofan :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mine hunder får være i sofaen :(

Egentlig er min begrunnelse kun; fordi det er koselig! Elsker å ha begge hundene på fanget å kose mens jeg ser på tv eller leser ei bok! :(

Men det blir ganske så mye hår i sofaen når de røyter da :( Men jeg har da god støvsuger! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får lov å være i sofaen men han ligger ikke så lenge av gangen, særlik ikke når vi sitter der. Vi tar jo all plassen hans :roll: .

Men når vi er borte ligger han som et slakt oppi sofaen å bruker sofaputene til hodepute. Jeg syns å det er koselig å ha han oppi sofaen når jeg ser tv eller slapper av, å så er han jo så varm å god :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Atheo får ikke ligge i sofaen.

Selv om han er liten og søt nå, så kommer han til å bli temmelig stor... Og får han lov som valp, så er det temmelig dumt å begynne å nekte han det når han er stor.

Selv om det kan være hyggelig, så er det upraktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepps, Balder får ligge i sofaen og stolene, synes det er koselig jeg så da får jeg heller støvsuge ganske ofte :( Han går ned når han får beskjed om det så at han er stor gjør ikke noe :( Neste hund kommer nok også til å ligge i sofaen, for jeg kan jo ikke gjøre noe forskjell :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tini er jo så liten.. synes det er korselig å ha henne i soffan..

hadde hun vært en stor hund hadde hun nok måtte være på gulvet..

men senga mi har hundene min fått liggi..

men bare når jeg selv vil.. de skjønner det ganske godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han får lov, er jo så koselig, men han ligger helst på gulvet egentlig. men ikke i sofaen til mamma oppe, men ned på rommet mitt får han det meste, har en stol som han får ligge i å, skinnstol, men den er full av klær. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofaen er forbudt område med mindre han blir "invitert" oppi av meg..

-han spør pent med å legge poten opp på kanten,og sette på bambiblikket.

Når det virker, så sier jeg bare "ok", og så hopper han oppi.

:(

Vil jeg ikke ha ham opp, så bare skubber jeg vekk foten hans med tåen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...