Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder fra NKK Trondheim


Kristiin

Recommended Posts

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar
Har flere bilder av den appenzelleren også, hvis du vil se?

Det støvet så voldsomt, at jeg måtte slette ca 60 bilder bare pga av støvet :icon_cry:

Det er greit ja :) Hvilken hund er det da? Har sikkert flere bilder av den også, hvis hun vil ha?

DSC_0229.jpg

Oh ja, ser gjerne flere appenzellerbilder!

Og min venninne eier ovenstående støvdott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig gjerne! :lol: Jeg har ingen nemlig.. Venninna mi tok jo noen, men de har jeg ikke fått enda..

Her er de jeg ikke la ut istad :whistle:

DSC_0395.jpg

DSC_0396.jpg

DSC_0397.jpg

DSC_0576.jpg

DSC_0577.jpg

DSC_0578.jpg

DSC_0579.jpg

Noen som har mer dalmatinerbilder? :)

Her er de jeg har:

DSC_0382-1.jpg

DSC_0378-1.jpg

DSC_0273-1.jpg

DSC_0272.jpg

DSC_0271.jpg

DSC_0199.jpg

DSC_0198.jpg

DSC_0197.jpg

DSC_0170.jpg

DSC_0169-1.jpg

DSC_0168.jpg

DSC_0167.jpg

Og min venninne eier ovenstående støvdott.

Her fant jeg ett annet. Har ikke flere av støvdott.

DSC_0228.jpg

Ingen bilder av Khadir (BIS2)? Sukk, han er så pen, og fy flate for en trivelig hund! :innocent:

Er det Borzoien? Husker ikke hvem som kom på BIS2. :)

edit: Bernere og appenzellere kommer senere, må dra nå :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg tror jeg av den finske lapphunden også. Men det var litt dårlig med action med både collien og lapphunden, så det ble lite bilder av dem :innocent:

Det er sant, vi hadde hvert på et agility kurs hele uka før så de var så slitene. Men Birko gjorde et knall løp på lørdag så er drit fornøyd med han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant, vi hadde hvert på et agility kurs hele uka før så de var så slitene. Men Birko gjorde et knall løp på lørdag så er drit fornøyd med han

Finner ikke bilde av lapphunden, men har lagt til to bilder av collien og deg(?) i slideshowet nå :innocent:

her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tone S du fikk vel ikke tilfeldig hvis noen agility bilder av en Collie? eller en Finsk Lapphund? :whistle:

Så collien, men rakk ikke å ta bilder av den. Har ett av den finske lapphunden da:

DSC_0365.jpg

Jeg kikket etter deg, det var deg jeg hadde tenkt å ta bilder av i agilityen, som jeg sa i den andre tråden. Men jeg glemte å spørre hvilken rase du startet med. Så jeg kikket etter en flat.. :D

Ah, tusen takk Tone, helt supert :)

Takk for dalmisbilder Tone :innocent:

Bare hyggelig :)

Ja, BIS2 var en borzoi. :whistle:

Ok, har bilder av den ja. :lol:

DSC_0785.jpg

DSC_0784.jpg

DSC_0706.jpg

DSC_0705.jpg

DSC_0704.jpg

DSC_0701-1.jpg

DSC_0700.jpg

Oi,du har jo knipsa av meg og Felixn også jo.Og akkurat idet han driver å skal hoppe opp på meg :) Har du flere?

Og oppdretteren min( BIR greyhound)har du også knipset.

Jada, har flere av deg og Felix:

DSC_0544.jpg

DSC_0543.jpg

DSC_0542.jpg

DSC_0541.jpg

DSC_0540.jpg

DSC_0539.jpg

DSC_0538-1.jpg

DSC_0536.jpg

DSC_0535.jpg

DSC_0534.jpg

DSC_0533.jpg

DSC_0529-1.jpg

Den greyhounden er det denne?

DSC_0697.jpg

DSC_0695-1.jpg

DSC_0694.jpg

:)

Er det ingen som har bilde av parson russellen i gruppa? Jeg kom for seint til å se det. Han heter Snoopy og er Selmas store flamme ;):)

Nei, desverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone: Så masse fine bilder :innocent:

Jeg så noen jeg kjenner Paulo (Am Akita), Bobby (Bullterrier) og tror Cowboy (Af mynde) i junior handling?

Takk :whistle:

Har flere bilder av Paulo og Cowboy, men ikke Bobby :whistle:

DSC_0121.jpg

DSC_0122.jpg

DSC_0771.jpg

DSC_0149.jpg

DSC_0772.jpg

DSC_0773.jpg

DSC_0774.jpg

DSC_0775.jpg

DSC_0777.jpg

DSC_0010.jpg

DSC_0011.jpg

DSC_0012.jpg

DSC_0018.jpg

DSC_0019.jpg

DSC_0020-1.jpg

DSC_0021.jpg

DSC_0023.jpg

DSC_0024.jpg

Hva ble dette da, min fjerde post på rad..? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg stjele? :innocent: Visste ikke at du sto der heller jeg faktisk. Kanskje like greit med tanke på prestasjonsangsten :whistle: Den "greyhounden"du la ut nå sist er en spansk galgo forresten :whistle: Orker ikke lete fram oppdretterbilde,men han hadde på seg solbriller i ringen hvertfall,og gikk med en mørk brindlet greyhound :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg stjele? :whistle: Visste ikke at du sto der heller jeg faktisk. Kanskje like greit med tanke på prestasjonsangsten :lol: Den "greyhounden"du la ut nå sist er en spansk galgo forresten :) Orker ikke lete fram oppdretterbilde,men han hadde på seg solbriller i ringen hvertfall,og gikk med en mørk brindlet greyhound :innocent:

Stjel ivei :)

Satt ved den ringen og ventet på at det ble din tur :whistle:

Off, ja jeg var litt usikker på om det var greyhound eller spansk galgo :)

Her da?

DSC_0680.jpg

DSC_0679-1.jpg

DSC_0678.jpg

DSC_0677.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Han får typisk siste måltid i 20-tiden, og da er det oppbløtet, så han får i seg mye væske da. Har tenkt at dette kanskje er litt for seint og at han da får full blære en gang midt på natten. Vi legger oss ca. 22:30 og står opp klokken 07, så det er jo over 8 timer. Men som sagt har han jo klart dette fra han var 2 måneder gammel, så jeg syns det er rart at nå som han er større, så skal han plutselig ikke klare å holde seg lenger. Ja, jeg er streng på at det er kun ut for å tisse og bæsje. Han får ikke begynne å leke med pinner osv. Han sovner fort igjen etter å ha vært på do, så det er bra! 
    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...