Gå til innhold
Hundesonen.no

Mensen


ipadda

Recommended Posts

Jeg er helt psykopat i forkant. Store smerter har jeg også, og har opplevd å besvime noen ganger. Jeg blir overfølsom og føler at alle er ute etter å være slem med meg :| Blir superfornærma over hver minste kommentar. Jeg blir også hissi og direkte sur. Et monster uten like. Stakkars de som er i nærheten når jeg er sånn egentlig *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er veldig teite, og særlig samboeren. Han er virkelig helt stokke teit og håpløs, han :| Jeg er et hormontroll, og flyr i flint for den minste ting. Og når så gubben ikke skjønner hva jeg fyrer meg opp for, så blir det enda verre. Teite manneslask, altså :|:|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uka før er jeg eksplosiv. Får en halv Bh størrelse større og er generelt uggen både fysisk og psykisk.

Har merket det utrolig godt etter jeg fikk Bonnie.

Går fint med gåpenttrening helt til siste uka før mensen. Da er tålmodigheten spylt ut av vinduet og jeg tilter hvis hun ikke hører. Ergo. Ingen gåpenttrening den uka :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var helt håpløs før.. Innhalerte sjokolader, potetgull og junk i all mass, eksploderte for ingenting, gråt bare noen så hardt på meg, sånn ca annenhver mnd så kastet jeg opp i smerter osv. Jepp, skikkelig sjarmtroll :|

Men det er utrolig hva akupunktur kan gjøre! Nå kan jeg ha litt smerter, men jeg klarer helt fint å fungere uten smertestillende, og jeg tror ikke jeg blir så grinete lengre..!? :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en oppblåst frosk! Det siste året har jeg vært veldig fysisk syk alle dagene jeg har hatt mensen. Magevondt, vondt i hodet, svimmel, trøtt og apatisk. Dagen før er jeg skikkelig hissig også går det over! hehe.

En positiv ting er at jeg bare har det hver 5 uke. Deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...