Gå til innhold
Hundesonen.no

Litt artig


Guest Vicky

Recommended Posts

jeg har fått intrykk av at du er en kjempegod trener jeg :D Så jo bildene av dere her på hundesonen :D Det er hvertfall det inntrykket jeg har fått :D

Selv om jeg hadde vært en flink trener så hadde jeg ALDRI fått han i Eliten eller noen andre klasser i lydighet.

Det har veldig mye med motivasjonen til hunden, og hvor "lettlærte" rasen er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg hadde vært en flink trener så hadde jeg ALDRI fått han i Eliten eller noen andre klasser i lydighet.

Det har veldig mye med motivasjonen til hunden, og hvor "lettlærte" rasen er

Enig...Du kan sikkert konkurrere mye med han men jeg tror ingen trener i verden hadde fått en chow til å grisebanke bordercolliene i eliten.Det har mye med fart og motivasjon å gjøre..

Men du blir en psykt mye bedre trener av å trene en sånn hund enn det jeg fks blir ved å ha en hund som gladelig jobber hvorsomhelst,nårsomhelst for nesten hva som helst.

En 1 premie i kl 1 med Diego er (mener jeg) en mye bedre prestasjon enn en 1 premie i kl 3 med en fårehund av arbeidslinjer... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taz, du skulle nesten prøvd å starte. Følelsen du får av å slå alle bc'ene, flattene osv er så sinnsyk! :D Helt sant! :D I hvert fall når de kommer med SÅ mye pes og hån på forhånd, hehe... Er det rart man har lyst på en såkalt "håpløs" rase igjen, for jeg vet jeg hadde klart det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taz' date=' du skulle nesten prøvd å starte. Følelsen du får av å slå alle bc'ene, flattene osv er så sinnsyk! :D Helt sant! :D I hvert fall når de kommer med SÅ mye pes og hån på forhånd, hehe... Er det rart man har lyst på en såkalt "håpløs" rase igjen, for jeg vet jeg hadde klart det <ahttp://hundesonen.no/uploads/biggrin.png' alt=':D'>

Ja, jeg skal prøve meg på appellmerket, så hvis han klarer det,

Så skal jeg nok prøve meg videre.. :D

Det er jo en av grunnene til at jeg skaffet meg en "håpløs" rase for å vise at det går an..

(Kanskje ikke Eliten.. Hehe.. :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...