Gå til innhold
Hundesonen.no

Useriøs oppdretter


Hilde90

Recommended Posts

I dag skulle jeg hente hunden min, men så fikk vi beskjed om at noen andre hadde bestilt den før oss, og da fikk de kjøpe den. Det er sinnsykt dårlig gjort at hun ringer å sier til meg at jeg skal få kjøpe den, når hvis noen andre hadde bestilt den! Jeg er så sur og lei, det kaller jeg useriøs oppdretter. Men hun har lovet oss ny valp nå, hun sa den er leveringsklar i jule tida. Er litt usikker på om jeg kan stole på henne nå.

Vet dere om noen kenneler som venter papillon valper eller har valper til salgs blir jeg glad hvis du sier i fra. Helst i Finnmark/Troms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde absolutt ikke kjøpt valp fra den oppdretteren nei!! Hold deg laangt borte!

Å love deg valp, for så å si samme dag som du egentlig skulle hente den ta den var allerede reservert er svært useriøst...

Ta kontakt med raseklubben, og hør med de om de vet om valper og gode oppdrettere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre..

Jeg ville ikke kjøpt valper av disse igjen.

Det er flere papillon kull nå for tiden.

Denne oppdretter har valper nå:

http://www.piczo.com/tiililita?g=4671960&cr=2

Her er det valper:

http://dyrenett.no/no/s/an/vis.asp?art=Hun...1&id=151345&s=2

selv om det er mye useriøse på dyrenett så går det jo ann å ringe og snakke med de. ER jo ikke alle som er useriøse der.

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skulle jeg hente hunden min, men så fikk vi beskjed om at noen andre hadde bestilt den før oss, og da fikk de kjøpe den. Det er sinnsykt dårlig gjort at hun ringer å sier til meg at jeg skal få kjøpe den, når hvis noen andre hadde bestilt den! Jeg er så sur og lei, det kaller jeg useriøs oppdretter. Men hun har lovet oss ny valp nå, hun sa den er leveringsklar i jule tida. Er litt usikker på om jeg kan stole på henne nå.

Vet dere om noen kenneler som venter papillon valper eller har valper til salgs blir jeg glad hvis du sier i fra. Helst i Finnmark/Troms.

Utrolig useriøst av oppdretteren. Ikke kjøp hund der. Jeg kjenner jeg blir ganske forbannet når jeg hører slikt.

Ta kontakt med valpeformidleren av Papillon og hadde jeg vært deg så hadde jeg informert om denne useriøse oppdretteren du var borti :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,.. sånn er kjedelig...

stakars deg...

som henne oppdrettern fra mo i rana de har hatt så mye om på nyhetene det...

hu også lovte vekk valper, men hu tok seg jammen betalt for dem også hu da..

men så valpekjøperne noe til valpene sine? nehei... de blei rundlurt deluxe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre..

Jeg ville ikke kjøpt valper av disse igjen.

Det er flere papillon kull nå for tiden.

Denne oppdretter har valper nå:

http://www.piczo.com/tiililita?g=4671960&cr=2

Her er det valper:

http://dyrenett.no/no/s/an/vis.asp?art=Hun...1&id=151345&s=2

selv om det er mye useriøse på dyrenett så går det jo ann å ringe og snakke med de. ER jo ikke alle som er useriøse der.

Lykke til..

IKKE kjøp av de med den annonsen på dyrenett!

Men kjøp gjerne av Ann Sissel :P (Tiililita)

Jeg ville heller ikke kjøpt av den oppdretteren som gjorde det mot deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært ute for nesten det samme bare det at det er jeg som var oppdretteren.

men som sagt det var nesten.

det var en som var innteresert i valp etter småen og hun ville ha tispe, men hun bestilte ikke bare spurte om jeg kunne holde av en valp i en uke så skulle hun prøve å overtale mannen til å få en slik valp, men det gikk 2 uker før jeg hørte noe mere og da var alle tispevalpene solgt, så da vurderte de en hannvalp men fant ut at det ville blifor mye siden de hadde tispe fra før av. så da ville de heller vente å se om tinka skulle ha valper nå i vinter. så de står på liste på Tinkas kull og er de som har førsteretten på en tispe valp etter meg da(vil ha en på for denne gangen) så da håper jo vi på at det blir i hvertfall 2 damer hvis det kommer valper da. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...