Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger hundepass!


Toller

Recommended Posts

Ja, vi skal til Italia med familien så trenger noen til å passe Phoebe i en 10-dagers tid (i Oslo området). Hun som egentlig skulle passe henne kunne ikke likevel, så står litt i frustrasjon uten hundepass her :) Har heller ikke bil så det blir evt. å møtes på Oslo s, fordi vi kommer rett fra Dovre den 2. juli. Si i fra hvis noen er interessert :) Har desverre ingen penger til rådighet i sommer, så det må være at du syns det er hyggelig å passe hund i så fall :) Let me know!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kunne gjerne ha gjort det, men bor ved Lillehammer så blir nok for langt unna:(

Fra Dovre til Oslo passerer du gjennom Lillehammer om du kommer med bil eller tog, da men. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo og jeg kunne gjerne tenkt oss å hatt henne, problemet er at jeg ikke vet hvordan Dina ville reagert siden hun har en rimelig bitchy periode ift andre hunder. Blir det vanskelig å evt treffes først for å se hvordan det går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo og jeg kunne gjerne tenkt oss å hatt henne, problemet er at jeg ikke vet hvordan Dina ville reagert siden hun har en rimelig bitchy periode ift andre hunder. Blir det vanskelig å evt treffes først for å se hvordan det går?

Phoebe trenger nok noen som ikke er så bitchy, ettersom hun kan finne på å være ganske urettferdig selv :) Men med en tålmodig og rolig hund fungerer hun kjempefint :) Men har fått pass nå da! :) En venninne av meg kunne passe. Kanskje like greit det :) Hun bor jo rett borti hugget her og kjenner Phoebe godt så. Men trenger fortsatt pass en annen uke i sommer mellom 12.juli-7.aug (ikke hele perioden, bare en uke. Er bare ikke helt sikker på hvilken enda), så det er bare å si i fra hvis noen kan fortsatt :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...