Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppdal


Huldra

Recommended Posts

Angående gruppefinalene for valpene på søndag, så synes jeg at arrangøren skal ha all kritikk for manglende informasjon til de som ble Bir i sin rase.

Hver Bir-valp-handler skulle ha blitt informert om når gruppefinalen skulle gå, og i hvilken ring. Dette ble ikke gjort til alle.

De som ikke ble informert, og som ikke hadde lest om det på hjemmesida, trodde vel at gruppefinalene skulle gå i 2-3-tida, som vanlig er. Man kan ikke forvente at utstillerne går og suller rundt på utstillingsplassen, og får med seg all informasjon fra høyttalerne.

Hadde ikke Mona fått med seg at gruppefinalene skulle gå tidlig, rett etter bedømmingene, så hadde vi gått ned til campen vår, og hadde ikke hatt mulighet til å høre noe som helst om hva som ble sagt over høyttalerne.

Jeg vet at iallefall en rasevinner i gruppe 2 dro hjem, fordi de ikke orka å vente til gruppene skulle gå. Hadde de visst at gruppefinalen var så tidlig, så hadde de sikkert venta, og deltatt der. Vår Berner-venninne sto lenge alene i grupperingen, før flere raser kom til, etter gjentatte innkallinger over høyttalerne. Skikkelig uprofft, synes jeg.

Dyr påmeldingsavgift og elendige premier er også med på å trekke ned utstillinga både på lørdag og søndag.

Heldigvis var været fint på søndag, sjøl om det var kaldt i skyggen. Men det kan jeg vel ikke laste arrangøren for.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Hei sann

Grattis til alle sammen som gjorde det strålende i helgen.

Vi hadde også en kjempe helg.

Med bir og 2.big og 2 bis veteran på Courtborne Ramazotti og Bis oppdretterklasse.

Søndagen: ble vi Bim og cert på lille gutten Softouch Wild Eagle:)

Bir på Saluki med cert og 3 big.

Så vi er strålende fornøyde ja:)

Jeg fikk også med meg at det ble ropt opp flere ganger over høytaler ang. valpene og jeg kan gjerne være litt bortreist på utstilling;) he,he..

Nå gleder vi oss til myndespesial i helgen på rotvold og Nkk utstilling på Søndag :icon_redface:

Lykke til alle sammen som skal stille i helgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini
Gratulerer. Nydelig :|

Takker :| Vi synes også han er fin :| Så det skal bli spennende å se hvordan det går nå i helga, da stiller vi alle vår 3 hunder og har sjansen til å få enda en sopp-hund :|

Og ikke minst: Gratulerer til alle som er fornøyd med sin(e) hund(ers) resultat i helga :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ally ble nr 2 i veteran :| Nådde ikke til topps men hadde ingen forventninger for å være helt ærlig :|

Selv om Ally er NUCH fra før av så var ikke oelsen helt som den skal være, den var for myk å det ble skrevet på kritikken å hvis jeg ikke tar helt feil nå. :|

Men dette var egentlig bare en trening for meg og Ally som ikke har vært i ringen på ååååår :P hehe.. Så jeg er uansett stolt over meg selv å Ally ikke minst :D

OT: Ally fant seg en kjærest på campen forresten :| Odin heter han, 13 mnd gamel sort Dvergschnauzer valp. De lekte så mye disse dagene på campen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå napper jeg henne helt ned, fikser tann og bruker sommeren på å trene oss opp igjen så vi er klare til i august :)

Søte lille brumlebasen din. Hun var bare UTROLIG søt, og den lille brumlingen hun kom med (når man løftet på høyre leppe)var bare det- magebrumling. Intet aggresjon whatso ever.

Ble helt sjarmert, jeg! :)

Har ikke fått skrevet resultater før nå, da vi har vært på ferie men her kommer våre:

* Lørdag:

Mille BIR med Cert

Dennis BIM

Luna 1,2

Søndag

Mille BIR med Cert og BIG-4

Dennis BIM

Luna 1,1 Ck, 2 BTK!

Bedre kan det vel ikke gå? Superfornøyd!

Også var det moro å treffe masse sonen folk, inkl. Monab88, Sara + mor (pippin & symra) Line, Caroline (igjen) Dratini + knøtt, Ingvild ++

Masse bilder fra Oppdal, påfølgende fjelltur og NKK tronheim på hjemmesiden. Noen smakebiter:

l1.jpg

o11.jpg

o12.jpgo13.jpg

s.jpgs2.jpgs3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...