Gå til innhold
Hundesonen.no

Sandefjord hundeklubb

borderen

Recommended Posts

Skrevet
Baghera fikk 1kval, 1konk, CK, 4BHK, Beste veteran, og da vi gikk i gruppa tok han jaggu BIS veteran også! :)

Gratulerer igjen til fine, flotte Baghera! Og gratulerer til alle andre som er fornøyde med resultatene!

Vi gikk lydighet kl.1 på lørdag, men vi hadde absolutt ikke dagen. Startet bra med 10p på tannvis og fellesdekk, men så samlet vi nuller, pga litt hopping og fryktelig mye lyd :)

Skrevet
Gratulerer igjen til fine, flotte Baghera! Og gratulerer til alle andre som er fornøyde med resultatene!

Vi gikk lydighet kl.1 på lørdag, men vi hadde absolutt ikke dagen. Startet bra med 10p på tannvis og fellesdekk, men så samlet vi nuller, pga litt hopping og fryktelig mye lyd :)

og blonde meg fant ikke deg... camilla var flink sopp og visa deeeeeer er ElinT, så skuille man stille litt hund, og gå til ElinT etterpå, fant ingen ElinT, det var litt kjedelig...

Trenger de selene hehe :)

Skrevet
og blonde meg fant ikke deg... camilla var flink sopp og visa deeeeeer er ElinT, så skuille man stille litt hund, og gå til ElinT etterpå, fant ingen ElinT, det var litt kjedelig...

Trenger de selene hehe :)

*ler* Jeg så deg i forbifarten ett par ganger, men jeg var selvfølgelig opptatt da så jeg ikke fikk løpt bort. Men jeg sendte deg vel tlf nr mitt på pm? Vi var på plassen der hele dagen, begge dagene, vi bodde i campingvogn ved siden av hallen.

Skrevet
*ler* Jeg så deg i forbifarten ett par ganger, men jeg var selvfølgelig opptatt da så jeg ikke fikk løpt bort. Men jeg sendte deg vel tlf nr mitt på pm? Vi var på plassen der hele dagen, begge dagene, vi bodde i campingvogn ved siden av hallen.

jo det gjorde du ved nærmere etteranke.. men trodde du at frk stress hadde husket det du eller? hehe

er det mulig sier jeg bare... dere var der BEGGE dagene også?

gubben var jo der søndag og... gurimalle... :)

Skrevet
jo det gjorde du ved nærmere etteranke.. men trodde du at frk stress hadde husket det du eller? hehe

er det mulig sier jeg bare... dere var der BEGGE dagene også?

gubben var jo der søndag og... gurimalle... :)

Ja, vi var der begge dagene. Jeg skulle egentlig til Tønsberg og gå lydighet på søndagen, men måtte trekke Supra pga skade. Så da ble vi i Sandefjord og kikket i steden :)

Skrevet
Ja, vi var der begge dagene. Jeg skulle egentlig til Tønsberg og gå lydighet på søndagen, men måtte trekke Supra pga skade. Så da ble vi i Sandefjord og kikket i steden :)

nei så dumt da, men da får vi bare sende i posten hehe. Tar resten på pm :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...