Gå til innhold
Hundesonen.no

Keeper, Bali og Baghera

SoppenCamilla

Recommended Posts

Skrevet

Endelig ferdig! :aww: Her kommer et lite utvalg, resten får dere glo på i bloggen (og linken til den er i signaturen min)!

Litt størrelsesforskjell

IMG_6039.jpg

Det var selvsagt kjærlighet ved første bitt!

IMG_6069.jpg

Kooose

IMG_6092.jpg

:D Siamesiske tvillinghunder!

IMG_6100.jpg

:) :) Hodeløse hunder!

IMG_6101.jpg

De kan ikke være helt friske de hundene her, det er jo som tatt ut av en skrekkfilm!

Det var det jeg sa!

IMG_6105.jpg

IMG_6009.jpg

She's got the power

IMG_5952.jpg

Valpepannekake!

IMG_6020.jpg

IMG_5752.jpg

IMG_5781.jpg

IMG_5837.jpg

IMG_5863.jpg

IMG_5906.jpg

IMG_5893.jpg

IMG_5919.jpg

Sånn! Til bloggen med dere! :)

Skrevet
fine bilder! Er de uredigerte? Syntes det var så flotte farger!

HAHA! Nei, de er ikke uredigerte. :) På noen av de så trengte jeg ikke å redigere så mye, da, for når lyset her er rett, så blir det knallfarger uansett! :aww:

Aaah! *sukk* Hvor var jeg?

På vei inn i bloggen! :)

Skrevet

Du begynner å få skikkelig dreisen på dette her, jo. Morsomme bilder av herlige hunder. Hils Perle. :aww:

Skrevet

*sukk* blir helt valpesyk jeg! For lyst og moskose! spesiellt lille rynkebebien :)

Og kunne tenkt meg og mosekose baghera også da hehe han ser så god ut! :aww:

Skrevet

Jeg var på utstilling i Kirkenes i går, og der var det to bullmastiffer. Den ene var en tispe som var samme farge som valpen du passer, og den andre var en hannhund som var prikk lik Baghera! :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er mange som har hund og katt sammen, men det kommer helt an på individene, rasene og tilvenningen. Det høres ut som du har kommet litt skjevt ut allerede, og som sagt tror jeg det kan bli krevende. Når du ikke har kompetansen selv til jeg anbefale å få hjelp (direkte, annet enn tilfeldige på nett) fra noen som kan komme og hjelpe deg der du er.
    • Er det noen som faktisk har fått til å få katter og hunder sammen?  Er bare redd det blir ett vanskelig prosjekt. Og hvor lenge bør man holde på å prøve å få det til?
    • Jeg ser at det står haket av som jakthunder på NKK rasevelger.    Er det da retriever og spaniel som har minst mulig jaktinstinkt da?   Skal prøve å få hundene til å slappe av når de ser pusene.
    • De er også varslere så jeg bjeffer dessverre lett.
    • Jaktinstinkt er litt ulikt hos ulike raser. Gjeterhunder, og jakthunder som er avlet for å "drive" vilt og jage på egenhånd har høyest jaktinstinkt og har lettere for å jage dyr. Jakthunder som er avlet for å samarbeide tettere med fører, som for eksempel retrieverene og spanieler som er avlet for å apportere vilt, har jaktinstinkt, men er også ofte lettere å kontrollere rundt dyr. Selskapshunder, vokterhunder og ulike andre raser har jevnt over mindre jaktinstinkt. Men opprinnelig har alle hunder noe jaktinstinkt, og det vil variere med individ også. Jeg tenker at du kan ha fordel av å kontakte en hundetrener som kan komme å se hundene og hjelpe deg med et opplegg for tilvenning så hundene kan lære seg å slappe av rundt kattene. Å bare la de stå og bjeffe og bråke vil gjøre det verre. Du må jobbe aktivt med at hundene skal slappe av når de ser kattene. Ideelt sett på god avstand først, og nærmere når de takler det bedre. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...