Gå til innhold
Hundesonen.no

Keeper, Bali og Baghera

SoppenCamilla

Recommended Posts

Skrevet

Endelig ferdig! :aww: Her kommer et lite utvalg, resten får dere glo på i bloggen (og linken til den er i signaturen min)!

Litt størrelsesforskjell

IMG_6039.jpg

Det var selvsagt kjærlighet ved første bitt!

IMG_6069.jpg

Kooose

IMG_6092.jpg

:D Siamesiske tvillinghunder!

IMG_6100.jpg

:) :) Hodeløse hunder!

IMG_6101.jpg

De kan ikke være helt friske de hundene her, det er jo som tatt ut av en skrekkfilm!

Det var det jeg sa!

IMG_6105.jpg

IMG_6009.jpg

She's got the power

IMG_5952.jpg

Valpepannekake!

IMG_6020.jpg

IMG_5752.jpg

IMG_5781.jpg

IMG_5837.jpg

IMG_5863.jpg

IMG_5906.jpg

IMG_5893.jpg

IMG_5919.jpg

Sånn! Til bloggen med dere! :)

Skrevet
fine bilder! Er de uredigerte? Syntes det var så flotte farger!

HAHA! Nei, de er ikke uredigerte. :) På noen av de så trengte jeg ikke å redigere så mye, da, for når lyset her er rett, så blir det knallfarger uansett! :aww:

Aaah! *sukk* Hvor var jeg?

På vei inn i bloggen! :)

Skrevet

Du begynner å få skikkelig dreisen på dette her, jo. Morsomme bilder av herlige hunder. Hils Perle. :aww:

Skrevet

*sukk* blir helt valpesyk jeg! For lyst og moskose! spesiellt lille rynkebebien :)

Og kunne tenkt meg og mosekose baghera også da hehe han ser så god ut! :aww:

Skrevet

Jeg var på utstilling i Kirkenes i går, og der var det to bullmastiffer. Den ene var en tispe som var samme farge som valpen du passer, og den andre var en hannhund som var prikk lik Baghera! :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
    • Da ville jeg jo ha byttet madrass, men kanskje ventet til du har fått litt mer kontroll på problemet. Det er veldig mange ting som spiller inn her. Aktivitetsnivå og hverdagslydighet generelt, får hundene det de trenger av aktivisering og trening, har de grunnleggende hverdagslydighet inne, osv.  Når de har lært seg at det hjelper å begynne å bjeffe midt på natten er det nok en større jobb å snu det, men ikke umulig. En mulig måte å trene de til å sove et annet sted er å legge en madrass i nærheten der og sove i samme rommet, men adskilt med grinder. Det forutsetter først at de er trygge og slapper av i sengene sine i utgangspunktet. Dette krever masse trening av hundene både sammen og hver for seg. Det er vanskelig å gi veldig spesifikk hjelp uten å ha sett hundene. Det kan være du har nytte av å få hjelp av en hundetrener/adferdskonsulent for å legge en plan. Hvis du ikke vet om noen du kjenner og stoler på kan du lete her: https://atferdskonsulenter.no/finn-konsulent/hund
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...