TineSimbaNana Skrevet 16. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2009 Jeg flytter tilbake til Drammen om et par uker og lurer på om det er noen som har lyst til å bli med på et hundetreff? Trening? Tur? eller bare i parken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ross Skrevet 16. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2009 jeg er med!! når kommer du?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 16. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2009 Jeg flytter tilbake til Drammen i slutten av juni, så etter det er jeg klar for treff... Flere som vil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 16. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2009 Jeg er klar for et treff, var veldig hyggelig sist jeg var med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 16. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2009 Jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 16. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2009 Å ja da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 17. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2009 Så bra at fler vil da Når kan folk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 17. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2009 Jeg blir gjerne med, dersom det passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 19. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2009 Så bra Når kan dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ross Skrevet 19. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2009 Hva med 1 eller andre helg i juli?? Eller en kveld i uke dagene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 21. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2009 Jeg kan mest sannsynlig de fleste dager etter 26. juni. Ihvertfall fram til 1. juli Etter det veit jeg ikke hva som skjer, men kan sikkert da også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 21. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2009 Jeg kan etter neste helg, altså fra og med mandag 29.juni. Hvem kan lørdag 4.juli eller søndag 5.juli ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ross Skrevet 21. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2009 stemmer for søndag 5 JULI litt utpå dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 21. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2009 4. og 5. juli er det utstilling på Vålerbanen i Solør, så da kan ikke jeg. Jeg kan førstkommende helg, eller en ettermiddag/kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 21. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2009 Da er jeg i syden og slikker sol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 23. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2009 Da er jeg i syden og slikker sol Deilig Når er du hjemme igjen da? Andre som kan lørdag eller søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 23. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2009 Deilig Når er du hjemme igjen da? Andre som kan lørdag eller søndag? Jeg kan nå til søndagen da Jeg reiser kvelden fredag 3.Juli og kommer hjem tidlig lørdag 18.Juli! Skal bli deilig, men kommer til å savne Java såå masse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 23. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2009 Så deilig da Jeg skulle gjerne blitt med til søndagen men det blir litt mye siden jeg skal flytte lørdag. Så vi blir ikke med da ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 25. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2009 Marianne? Du kan ikke i ukedagene da? Mandag eller tirsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 27. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2009 Er det noen som har lyst til å bli med opp i skogen på mandag? Tenkte kanskje vi kunne samle noen hundenerder og dra opp til et vann oppi skogen. Vi kan jo grille og bade og bare nerde hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bissevov Skrevet 27. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2009 Er det noen som har lyst til å bli med opp i skogen på mandag? Tenkte kanskje vi kunne samle noen hundenerder og dra opp til et vann oppi skogen. Vi kan jo grille og bade og bare nerde hund Det kommer ann på hvor på dagen det blir?? Har en avtale på formiddagen, men kan kjøre om Drammen på veien hjem;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 27. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2009 Tenkte litt senere på dagen egentlig. Når det ikke er for varmt å gå. Når passer det for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 27. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2009 Må melde meg ut av planen desverre. Kom opp noe annet jeg skulle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ross Skrevet 28. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2009 Er det noen som har lyst til å bli med opp i skogen på mandag? Tenkte kanskje vi kunne samle noen hundenerder og dra opp til et vann oppi skogen. Vi kan jo grille og bade og bare nerde hund hvem skog? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 29. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2009 Marianne? Du kan ikke i ukedagene da? Mandag eller tirsdag? Jeg kan Onsdag og muligens Torsdag. Har planer på dagen i morgen, men kunne fått til noe da å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar