borderen Skrevet 16. Juni 2009 Rapporter Skrevet 16. Juni 2009 Hei! Jeg har lastet ned FastStone Photo Resizer nå, men får ikke til å legge inn signatur. Da trenger jeg nemlig å lage en logo i et annet program. Jeg har bare photofilte, og der får jeg ikke til å lage logo. Er det noen som kan lage en logo for meg? Jeg skal bruke den i signatur på bildene. Tekst: © Maren H. B. Teien Jeg ønsker meg at skriften skal være litt "rund" og fin og med kant rundt bokstavne (doble). Litt dårlig forklart, men tenker på en måte noe slikt;
Bambi Skrevet 16. Juni 2009 Rapporter Skrevet 16. Juni 2009 Hei! Jeg har lastet ned FastStone Photo Resizer nå, men får ikke til å legge inn signatur. Da trenger jeg nemlig å lage en logo i et annet program. Jeg har bare photofilte, og der får jeg ikke til å lage logo. Er det noen som kan lage en logo for meg? Jeg skal bruke den i signatur på bildene. Tekst: © Maren H. B. Teien Jeg ønsker meg at skriften skal være litt "rund" og fin og med kant rundt bokstavne (doble). Litt dårlig forklart, men tenker på en måte noe slikt; Hvorfor ikke laste ned corel prøveversjon og lage der?
Aussieglis Skrevet 16. Juni 2009 Rapporter Skrevet 16. Juni 2009 Et kjapt forslag, men husk at du må formatet være i png hvis du minsker den f.eks - ellers vil det bli en hvit firkant rundt teksten.
Fo2Vidar Skrevet 16. Juni 2009 Rapporter Skrevet 16. Juni 2009 Heisann! Litt vanskelig å forstå, men prøver litt jeg Er det noe sånt av noe slag du er ute etter, eller er jeg helt på jordet? Prøver bare å hjelpe...hehe
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar