Gå til innhold
Hundesonen.no

Ringtrening - Lillestrøm området


Tollerjenta

Recommended Posts

Hei - jeg og min 2 år gammel Toller har tenkt å prøve oss på utstilling, men vi har null erfaring. Noen som har lyst å holde ringtrening? Ser det er noen som har prøvd å få det til tidligere her inne.. Evt hvor kan jeg ta kurs i dette?

Og hvor kan jeg få klipt hunden min tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ringtrening på Skedsmokorset hver mandag,jeg går der og hun er veldig flink. Det er mange forskjellige raser som trener sammen og jeg kan gi deg telefonnr til hun som har treninga på PM om du vil :icon_redface:

er dette for hvem som helst, eller er det påmelding og koster penger? Er interessert i ringtrening jeg også da jeg skal stille ut valpisen etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang klipp, skal ikke tolleren klippes annet enn stusse labber. Ørene skal nappes (men kan klippes forsiktig med tynnesaks) og det er det. Antar det er toller du har pga brukernavnet, hvertfall? :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er dette for hvem som helst, eller er det påmelding og koster penger? Er interessert i ringtrening jeg også da jeg skal stille ut valpisen etterhvert!

Jepp. :icon_redface: Nei ingen påmelding.. men minns å huske det koster en tier per gang eller noe sånt noe... jeg går ikk der så send pm til christa :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...