Gå til innhold
Hundesonen.no

Mega-sonentreff!


SoppenCamilla

Recommended Posts

  • Svar 392
  • Created
  • Siste svar

Jeg har veldig lyst til å komme, og har planer om å prøve å dra med meg tanta mi(har ikke luftet dette for henne enda :devil: Så vet ikke hvordan det er med henne og jobbing..),men jeg har mine tanker om at hun er litt opptatt med noe, så da må eventuellt noen over 18 ta ansvar for meg, siden jeg er under 16 *pff :) *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Haha, enig! Han er hyggelig, ikkesant? :lol:

Nå snakket jeg ikke så mye med ham da, men joda - veldig hyggelig fyr. Ingenting å være redd for. :D

Men det er vel andre enn meg som har litt sirup i systemet, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wuhu :lol:

Jeg trøster meg med at det blir hyggelig uansett om det skulle bli labert oppmøte.

Men det er jo gøy om det kommer litt folk da. Husk å lade (og ta med!) kamera! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trøster meg med at det blir hyggelig uansett om det skulle bli labert oppmøte.

Men det er jo gøy om det kommer litt folk da.

Det er hyggelig om det kommer noen når vi har styra og ordna så mye, ja. :lol: Tråden har kommet på 18 sider, det er fler fler enn ti som kommer da, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hyggelig om det kommer noen når vi har styra og ordna så mye, ja. :lol: Tråden har kommet på 18 sider, det er fler fler enn ti som kommer da, vel?

Vel, jeg synes jo minst halvparten av de som stemte på den helga bør klare å komme, og det var vel rundt 35 stemmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, har "drøftet" litt med tanta mi, og hun sa at hun trodde at det måtte bli jobb, i allefall på fradag og lørdag.. Så da må jeg nesten få barnevakt, om noen melder seg frivillig :lol::D Men Håper jo at det er flere enn 10 som kommer!

(Vi kan ikke lage en poll om hvor mange som er 100% sikre på at de skal komme, da? Selv om noen ikke bestiller hytte, er det jo flere som kanskje bare skal være der en av dagene, og da ikke leie hytte..)

Jeg kunne vel eventuellt ha blitt kjørt opp de dagene også, siden det ikke er så langt.. Men er jo morro å være der hele tiden :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, har "drøftet" litt med tanta mi, og hun sa at hun trodde at det måtte bli jobb, i allefall på fradag og lørdag.. Så da må jeg nesten få barnevakt, om noen melder seg frivillig :D:hyper: Men Håper jo at det er flere enn 10 som kommer!

(Vi kan ikke lage en poll om hvor mange som er 100% sikre på at de skal komme, da? Selv om noen ikke bestiller hytte, er det jo flere som kanskje bare skal være der en av dagene, og da ikke leie hytte..)

Jeg kunne vel eventuellt ha blitt kjørt opp de dagene også, siden det ikke er så langt.. Men er jo morro å være der hele tiden :ermm:

Kan være barnevakten din jeg, men jeg skal ikke sove der. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei, folk!

Hvem trenger å hentes/kjøres hvor, og når?

Trenger noen veibeskrivelse, sånn bortsett fra internettveibeskrivelse?

Siden jeg skal hente folk, så kan jeg ihvertfall, på fredag, også hjelpe til hvis noen trenger å bli "fulgt" dit. Hvis det er noen som er veldig usikre på om de finner fram, så kan jeg møte dere et sted, og kjøre med dere. Det kan jeg bare gjøre på fredag altså, siden jeg må være på stedet på lørdagen.

Jeg har prøvd å få noen til å sponse oss med grillmat, men det er de ikke så enige i, gitt, så alle er nødt til å ta med sin egen grillmat. Griller er det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er det til nærmeste dagligvarebutikk? Litt upraktisk å ha med all maten helt fra Trondheim, liksom. :D

Vi kan stoppe på veien. :) Det er liksom langt fra alt, siden Ula er... vel, langt. :D Men det er ikke noe i veien for at vi kan stikke på en butikk hvis noen plutselig trenger det. 10 min å kjøre, tenker jeg. Det er også en dyrebutikk ikke så veeeeldig langt unna som det går ann å besøke på lørdag, om noen er interesserte, og vi har tid.

Edit: La til noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har folk tenkt til å begynne å komme på fredag, forresten?

Edit: Nøkler og sånt får dere i kiosken på Ula. Dere må bare parkere på plassen, og følge skilt og sånn innover, siden det ikke er lov med bil helt inn. Husk å plukke opp etter hundene! Hvis dere har med veldig mye, så kan dere gå til kiosken og låne sånne traller, vet ikke om det koster noe, men skulle ikke tro det. Hvis det er noen som trenger å få tak i meg av hvilken som helst grunn, til hvilken som helst tid på døgnet, så er det ikke noe problem, bare ring! Nr mitt er 92 88 71 47. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil gjerne bli med, fra lørdag tror jeg. Men nå er jeg litt sent ute og aner ingenting. Drar fra oslo, men har ikke bil eller rettningssans :) Og er det muligheter for overnatting enda? Og hvis det er det, hvor mye koster det ca for to personer og to hunder? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil gjerne bli med, fra lørdag tror jeg. Men nå er jeg litt sent ute og aner ingenting. Drar fra oslo, men har ikke bil eller rettningssans :) Og er det muligheter for overnatting enda? Og hvis det er det, hvor mye koster det ca for to personer og to hunder? :D

Det er flere hytter, hvis dere vil bestille egen. Det koster 700kr hele helgen, og delt på to, blir det 350kr, ellers er det 350kr for ett døgn (delt på to). Ellers kan dere spørre noen som allerede har hytte, om de har plass, hvis dere har snille hunder og sånt (men jeg har ikke kontroll over hvem som skal ha hytte, fordi NOEN ikke var flinke nok til å si ifra, som jeg ba om tidligere i tråden). :D Hvis dere finner ut at dere vil komme på lørdag, og det ikke er midt oppi konkurransene, OG dere har hunder som er snille med biler, så kan jeg hente dere på togstasjonen i Sandefjord.

Vi tenkte å begynne med konkurransene på lørdag klokken 14.00.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil gjerne bli med, fra lørdag tror jeg. Men nå er jeg litt sent ute og aner ingenting. Drar fra oslo, men har ikke bil eller rettningssans :) Og er det muligheter for overnatting enda? Og hvis det er det, hvor mye koster det ca for to personer og to hunder? :D

Vi har èn ledig plass i vår hytte :D

Sånn obs til dere andre også som enda ikke har bestilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
    • Kan hende ja? Rocky rant liksom alltid litt på den siden som var tett såvidt jeg husker, på tross av nedsatt tåreproduksjon også. 🤔 Saltvannsdrypping og eventuelt falske tårer ble løsningen for oss. Var også snakk om en operasjon for å åpne inn mot munnen eller noe? For at spytt? Kunne fungere som tåreveske eller noe? Eller om det var for drenering pga den tette kanalen? Er så lenge siden at jeg husker ikke for å være helt ærlig. Ble ikke gjort i hans tilfelle uansett så kan ikke si noe om hvordan det hadde hjulpet heller. (Han hadde øyebetennelse ofte, så ble mye drypping)    Har du endra på fôr i det siste? Kan være en reaksjon på noe der eventuelt. 
    • Han er så fin @maysofie! 😍 Blir spennende å se hvordan han utvikler seg! 😍 
    • Gode hundemøter med hunder jeg kjenner først og fremst, ellers så kan de lære seg at ikke alle skal hilses på/være nøytrale. Jeg bor jo midt i et turområde for bydelen min, så smittepresset bare i «Hagen» er sånn sett høyt her, jeg liker jo ikke det akkurat, men så lenge det ikke går noe i området så begrenser jeg ikke der heller. Jeg føler meg absolutt tryggere når 12 ukers vaksinen er satt, men foreløpig så har valpene jeg har/har hatt fått 8 ukersen også før jeg hentet dem. (Tror de nye anbefalingene sier at den ikke er nødvendig lenger?)    Jeg avventer valpekurs til etter 12 uker, ikke pga vaksine, men fordi jeg vil at de skal ha mental stamina til å faktisk få noe særlig utav det. (Trening med distraksjoner etc) Kontaktlyd/innkalling/miljø har jeg liksom kunnskapen til å gjøre på egenhånd nå før den tid. Begrenset hvor mange valpekurs man kan gå som trener og få noe nytt utav dem, så valpene sosialisering og samarbeidet vårt er hovedfokuset mitt med ett valpekurs + eventuelt få en feeling for nye kursholdere i området etc jeg ikke har vært hos før. Førstegangs hundeeiere anbefaler jeg at går tidligere, fordi de som eiere/hundetrenere får noe utav det uten at valpen nødvendigvis trenger å klare hele øktene uten å få overtenning/bli overtrøtt. De trenger gjerne hjelp til å gjenkjenne sånt også, så sånn sett like greit at det skjer på kurset eventuelt. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...