Rottisembla Skrevet 1. Juni 2009 Rapporter Skrevet 1. Juni 2009 Ja, var en tur oppe i fjellet for å sjekke beitet før vi sender opp sauene om et par uker:D Blir fort litt bilder av sånn( bær over med mitt kompakt digitalkamera) Gamlemor Zita var med(7år) Og Embla så klart Ikke helt snøfritt men kommer seg Mat å få? Embla overser lillesøss(legg på 6 år og dere har meg:P) Om 2 uker fylles disse områdene av 5000 sau Snø er deilig LITT forma av snøen ja
Rottisembla Skrevet 2. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2009 Zita overtok foreldrene mine da tanta mi døde, så hun er en familiehund, men en kan vele gentlig si at hun er storesøstra mi sin, siden det er hun som gjør det meste med henne
Tuskelusken Skrevet 2. Juni 2009 Rapporter Skrevet 2. Juni 2009 Ah, ok, fin var hun! Og Embla så klart!
Rottisembla Skrevet 2. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2009 Hun er kjempe fin hund zita ja:) (me litt smånykker seff) Og hun var enda søtere før hun ble så grå rundt snuten( Tar på å oppdra valper som er 3 ganger større enn seg selv:P)
MetteOgBeatrix Skrevet 2. Juni 2009 Rapporter Skrevet 2. Juni 2009 Flotte Embla Fint i Sirdalen, mine foreldre har hytte der.. Hvor i Sirdalen er det sauene går? Over det hele?
Aina&Kaizer Skrevet 2. Juni 2009 Rapporter Skrevet 2. Juni 2009 Hehe, "litt" mindre snø enn da jeg var der oppe i påsken ja. Fine bilder.
SoppenCamilla Skrevet 2. Juni 2009 Rapporter Skrevet 2. Juni 2009 Djeez, snø! Ekkelt! Ellers fine bilder! Sauene blir sikkert glade.
Rottisembla Skrevet 2. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2009 Flotte Embla Fint i Sirdalen, mine foreldre har hytte der.. Hvor i Sirdalen er det sauene går? Over det hele? De går i suleskardheien om det sier deg noe? Er et stykke oppi der heheh Så de går ikke all over the place nei, er vel en 5/6 forskjellige beiter der oppe tror jeg, men våre går på det største. Vi skiller under sirdalsdagene på høsten nei du ble vel ikke så mye klokere av det kan jeg tenke meg jaja oppi der et sted
Raksha Skrevet 4. Juni 2009 Rapporter Skrevet 4. Juni 2009 Åh savner sirdal. Vi hadde campingvogn på ådneram i alle år - og gått mye turer oppi der. Flotte bilder av fine hunder!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar