andreas_rafdal Skrevet 1. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2009 Hei hei:) Registrerte meg her i sist uke og tenkte at jeg skulle presentere meg selv litt! Er en gutt/mann på 21 år som bor i Hurdal(akershus). Der bor jeg sammen med samboer og 2 rottweillere. En tispe på 7 år og en hann på 2:) Enja og balto:)Enja er antagelig verdens snilleste og lateste hund! Livet hennes skulle nok gjerne bestått av mat, kos og sove, uheldigvis har hun en eier som rett som det er drar henne med på turer i skog og mark, og det er jo ikke så vest bare hun orker å komme seg ut:) Balto derimot er familiens ute hund som hater å være inne! Han har det som plommen i egget når han bærer kløv, trekker litt, bader, løper rundt eller bare ligger på dørmatta foran huset og passer på Han er pappas kjælegris:) De er forøvrig mor og sønn. Hun fikk 12 friske og sunne valper april 2007:) Så liten var han engang:) Nå ser han sånn ut: Tispa ser sånn ut: Så skal jeg prøve å være flink og aktiv på forumet fremover:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gypsy Skrevet 1. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2009 Flotte hunder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kira Skrevet 1. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2009 Velkommen Pene hunder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 1. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2009 Flotte, atletiske hunder! Velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas_rafdal Skrevet 1. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2009 Tusen takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 1. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2009 Heihei, og velkommen! Leste jeg feil da jeg syns jeg så at du snuser på bullmastiff som neste hund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas_rafdal Skrevet 1. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2009 Heihei, og velkommen! Leste jeg feil da jeg syns jeg så at du snuser på bullmastiff som neste hund? Neida det stemmer det:) Syns det virker som en utrolig fin rase.Men blir forhåpentligvis mange år til. Nok med 2 hunder om gangen:) Noen erfaringer med bullmastiff? Men skal sies at samboeren min vil ha malamute neste gang så da får vi se hva vi ender opp med. ( men blir nok bullmastiff..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 1. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2009 Velkommen hit! Utrolig flotte hunder dere har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 1. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2009 Neida det stemmer det:) Syns det virker som en utrolig fin rase.Men blir forhåpentligvis mange år til. Nok med 2 hunder om gangen:) Noen erfaringer med bullmastiff? Men skal sies at samboeren min vil ha malamute neste gang så da får vi se hva vi ender opp med. ( men blir nok bullmastiff..) Jeg har en bullmastiff hannhund, som jeg fikk på omplassering. Jeg er veldig fornøyd med både han og oppdretteren, jeg skal til oppdretteren for å passe tispene deres fra 11.-18. juni, så det blir gøy! Hvis du vil kan jeg legge ut i det vide og brede, men jeg kan godt ta det på pm også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas_rafdal Skrevet 1. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2009 Jeg har en bullmastiff hannhund, som jeg fikk på omplassering. Jeg er veldig fornøyd med både han og oppdretteren, jeg skal til oppdretteren for å passe tispene deres fra 11.-18. juni, så det blir gøy! Hvis du vil kan jeg legge ut i det vide og brede, men jeg kan godt ta det på pm også. Blir sikkert moro da! Ja du kan godt få skrive litt på pm om du vil:) Hadde vært fint:D Litt om hvordan det er å ha en bullmastiff, lynne, væremåte osv:) Bullmastiffen din var forresten drit fin!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 1. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2009 Blir sikkert moro da! Ja du kan godt få skrive litt på pm om du vil:) Hadde vært fint:D Litt om hvordan det er å ha en bullmastiff, lynne, væremåte osv:) Bullmastiffen din var forresten drit fin! Sender deg pm nuh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar