Majva Skrevet 27. Mai 2009 Rapporter Skrevet 27. Mai 2009 Hei! Jeg heter Marit og bor sammen med samboer på et tettsted utenfor Ålesund, kommer opprinnelig fra Nordmøre. Har i mange år ønsket meg hund, men pga studier og boforhold har det blitt med drømmen, helt til nå! Til sommeren flytter det nemlig inn en liten lagottovalp sammen med oss. Ventetiden blir lang, men håper å korte den ned her inne Har hatt hund i familien i mange år, men det blir selvsagt noe helt annet å eige selv. Gleder meg !
pippin Skrevet 28. Mai 2009 Rapporter Skrevet 28. Mai 2009 Velkommen Skjønner du gleder deg til det ja! Blir spennende
Tapper Skrevet 28. Mai 2009 Rapporter Skrevet 28. Mai 2009 Velkommen! Kan ikke garantere at ventetiden blir kortere med å se så masse hunde-/valpebilder her inne, men
ToneS Skrevet 28. Mai 2009 Rapporter Skrevet 28. Mai 2009 Velkommen hit! Husk å legge ut bilder når lille valpis kommer da
Havana Skrevet 28. Mai 2009 Rapporter Skrevet 28. Mai 2009 Velkommen hit! Spennende rase du får deg. Håper vi får se bilder etterhvert
Majva Skrevet 29. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mai 2009 Takk for det Bilder kommer det helt sikkert mange av etterhvert.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar