Gå til innhold
Hundesonen.no

apport i NBF


minstemann

Recommended Posts

lurer på et par ting i forhold til apport på bruksstevner. Tar man med egen apportbukk i D, slik som i LP-en? Er det en eller flere størrelser å velge mellom? Og i så fall, hva er vanligvis den letteste apportbukken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise
lurer på et par ting i forhold til apport på bruksstevner. Tar man med egen apportbukk i D, slik som i LP-en? Er det en eller flere størrelser å velge mellom? Og i så fall, hva er vanligvis den letteste apportbukken?

Utrolig denne bruksavdelinga her på forumet, her våkner de ikke til liv før man sier eller gjør noe feil, da kommer de for fullt. :) Så med fare for at jeg tar feil så har du hvertfall NBF programmet her: http://www.nkk.no/nkk/public/getAttachment...D=1097758821200 der skal alt om størrelser stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
lurer på et par ting i forhold til apport på bruksstevner. Tar man med egen apportbukk i D, slik som i LP-en? Er det en eller flere størrelser å velge mellom? Og i så fall, hva er vanligvis den letteste apportbukken?

Klubben har egene apporter til stevne.

Jeg har vel til d.d kun opplevd at min egen klubb har to forsjellige apporter. Og det er str "normal" og 400g. Jeg tviler litt på at du får mindre enn 250 gram.

Og Snusken: Det er slik at ikke alle henger her inne hver dag, noen av oss har ett liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klubben har egene apporter til stevne.

Jeg har vel til d.d kun opplevd at min egen klubb har to forsjellige apporter. Og det er str "normal" og 400g. Jeg tviler litt på at du får mindre enn 250 gram.

*Puster lettet ut* 400 gram går greit, noe særlig større enn det kunne blitt problematisk.

Snusken: Står ingenting om tyngden på treapport i regelverket, kun tungapport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...