Gå til innhold
Hundesonen.no

Grilling og tur?

hahanne

Recommended Posts

Skrevet

Nå er det utrolig lenge siden jeg og bikkjekreket har vært med på hundetreff.

Ingen som vil møtes, for tur og grilling på en dag med finvær?

:whistle:

Skrevet

Nå er det lenge siden vi har vært med på tirsdagstur, så grillings ++ høres bra ut det.

Kanskje noen skal komme med et konkret forslag til dato og tidspunkt så dette ikke renner ut i sanda bare?

Skrevet

Jeg blir iallefall gjerne med, men kanskje vente til det blir litt bedre vær?

Skrevet

Ikke jeg - da sitter jeg nemlig og forbereder meg til muntlig eksamen. Men jeg har uansett veldig uforutsigbare planer framover, så selv om jeg syns tur og grilling høres kjempekos ut får jeg heller slenge meg med litt på sparket i stedet for å være med og planlegge. :thumbsup:

Skrevet
Ikke jeg - da sitter jeg nemlig og forbereder meg til muntlig eksamen. Men jeg har uansett veldig uforutsigbare planer framover, så selv om jeg syns tur og grilling høres kjempekos ut får jeg heller slenge meg med litt på sparket i stedet for å være med og planlegge. :thumbsup:

Ops, farsken, det gjør visst jeg også... Hva med med neste helg da?

Skrevet

Ja, kan vi ikke ta det en helg i stedet? Ellers så må jeg vel si som Ingvild at jeg heller slenger meg med om tid og sted passer :whistle:

Skrevet
Ja, kan vi ikke ta det en helg i stedet? Ellers så må jeg vel si som Ingvild at jeg heller slenger meg med om tid og sted passer :D

Enig egentlig.

Lørdag eller søndag?

Skrevet

Vi vil gjerne bli med, men jeg er ikke helt sikker på når jeg faktisk har mulighet. Så om dere finner ut av noe, slenger vi oss på om vi kan :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig vanskelig å si hva som er "bedre" uten å vite hvordan forutsetningene ser ut. Hvis det er hjelp til rasevalg du vil ha så er det kanskje greit å lage en egen tråd til det med informasjon om hvilken erfaring du har med hund, hvordan hverdagen din ser ut, hvor mye aktivitet vil hunden få, har du planer om noe målrettet aktivitet/sport osv. Hvilke kriterier har du mtp. lyd, pelsstell, støvsuging, størrelse på hunden?  Med denne informasjonen er det lettere å gi råd om en rase som kan passe til ditt potensielle hundehold. Det er helt sikkert flere raser som kan passe kriteriene, og mange som ikke gjør det. 
    • Svarer dere begge to her. Ser at dette kanskje er en god grunn til å vurderer andre raser. Kanskje Aussie eller Collie er bedre?
    • Har ofte erfaring med at de jeg spør på utstillinger eller andre stevner bare roser hunderaser helt og forteller kun det positive. De jeg snakka med på messen var kun positive til rasen.
    • Jeg har møtt noen fine individer, men ikke nok til at jeg tenker at rasen er en fin og god brukshund. Alt for mye merkelig mentalitet ute å går, og allergi og hd
    • Hunder lever fint med tre ben, jeg ser ikke at en amputert tå vil utgjøre store problemer for en såppas sprek rase. Hvis hunden ellers er frisk og sprek ville jeg gjort det, selv om den er godt voksen. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...