HildeM Skrevet 21. Mai 2009 Rapporter Skrevet 21. Mai 2009 ... det var derimot ganske klø-i-nesen-aktig for meg å ligge i gresset. Litt lei av fotograferingen min kanskje? Macro er kjekt! *stolt over å ha klart å velge ut så få bilder* RAW er forresten utrolig deilig å redigere!
KarpeSkrotum Skrevet 21. Mai 2009 Rapporter Skrevet 21. Mai 2009 Kan klare meg uten all insekter osv, men er det noe rart både mennesker og dyr trives når det gror og spirer Hærlig tid og flotte bilder.
HildeM Skrevet 21. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mai 2009 Enig med deg der, du. Hater insekter. Tusen takk.
ipadda Skrevet 21. Mai 2009 Rapporter Skrevet 21. Mai 2009 Fine bilder! Finnes det noe du ikke er flink i? Du er jo flink i alt jo! :-)
SoppenCamilla Skrevet 21. Mai 2009 Rapporter Skrevet 21. Mai 2009 Wow, ELSKER macrobildene dine! Og Tassen er dritsøt!
pippin Skrevet 21. Mai 2009 Rapporter Skrevet 21. Mai 2009 Kjempefine bilder av både dy å natur! Elsker macrobilder Ser ut som dere bor i et nyyydelig område med fin natur
Tuskelusken Skrevet 21. Mai 2009 Rapporter Skrevet 21. Mai 2009 Nydelige bilder! Det var skikkelig stiligt bilde av løvatennen eller hva det nå er.
HildeM Skrevet 21. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mai 2009 Fine bilder! Finnes det noe du ikke er flink i? Du er jo flink i alt jo! :-) Haha, jeg kan love deg at det er mye jeg ikke er flink til. Fotball f.eks. Steike bra det første bildet Tusen takk Liker dette, som jeg tok for et år siden bedre da. Litt bedre fokus (hadde makroen idag, og da blir mye mindre av bildet i fokus). Wow, ELSKER macrobildene dine! Og Tassen er dritsøt! Tusen takk! Kjempefine bilder av både dy å natur! Elsker macrobilder Ser ut som dere bor i et nyyydelig område med fin natur Tusen takk. Ja, det er veldig fint her i Geiranger. Også er jeg heldig som har funnet et sted der man trygt kan slippe hunder. Nydelige bilder! Det var skikkelig stiligt bilde av løvatennen eller hva det nå er. Tusen takk.
HildeM Skrevet 22. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mai 2009 Makrobilder er bilder tatt nært innpå objektet.
MartineH Skrevet 22. Mai 2009 Rapporter Skrevet 22. Mai 2009 Tusen takk Liker dette, som jeg tok for et år siden bedre da. Litt bedre fokus (hadde makroen idag, og da blir mye mindre av bildet i fokus). Likte det i denne tråden mye bedre Mer stemning i det.
HeraHiromi Skrevet 22. Mai 2009 Rapporter Skrevet 22. Mai 2009 Hva må man ha på kameraet for å ta macrobilder? *vil ha nytt kamera*
Tuskelusken Skrevet 22. Mai 2009 Rapporter Skrevet 22. Mai 2009 Makrobilder er bilder tatt nært innpå objektet. Da elsker jeg og macrobilder!
HeraHiromi Skrevet 24. Mai 2009 Rapporter Skrevet 24. Mai 2009 Hva slags kamera har du da? Ehhh.... et gammelt dårlig et. Skal kjøpe nytt når vi får råd Derfor lurer jeg på hva jeg skal se etter på et nytt kamera for å ha macrofunksjon
LindaM Skrevet 24. Mai 2009 Rapporter Skrevet 24. Mai 2009 Supre bilder! Og Tassen er jo like søt som alltid
HildeM Skrevet 24. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mai 2009 Ehhh.... et gammelt dårlig et. Skal kjøpe nytt når vi får råd Derfor lurer jeg på hva jeg skal se etter på et nytt kamera for å ha macrofunksjon Tror nok alle nye digitale kompaktkameraer har makrofunksjon. På speilrefleks må du ha eget makroobjektiv. Supre bilder! Og Tassen er jo like søt som alltid Takk
HeraHiromi Skrevet 24. Mai 2009 Rapporter Skrevet 24. Mai 2009 Tror nok alle nye digitale kompaktkameraer har makrofunksjon. På speilrefleks må du ha eget makroobjektiv. Ok, da skal jeg nok finne ut av det
Pion Skrevet 24. Mai 2009 Rapporter Skrevet 24. Mai 2009 Kjempefine bilder! Tassen er søt og du har kameraskills til tusen
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar