Garmen Skrevet 20. Mai 2009 Rapporter Skrevet 20. Mai 2009 Så da laget man en tråd om bofsen Garm Garm er en tre år gammel gutt, som er blanding av *gisp* Schaefer, malamute, st.bernhard, bouvier og keeshund. Skjønt det er vel mest St.Bernhard og Schaefer man ser mest. (forresten så vet jeg at jeg skriver schaefer feil men jeg finner ikke tøddlene ) Nå la jeg ut ganske pene bilder av ham i "Presenter deg selv" tråden, så jeg tenkte jeg skulle legge ut noen bilder for å illustrere hvordan han vanligvis er Grasiøs som fy Tror på ansiktsløftning Spiser bulldogger Alle disse bildene er det for øvrig Mari som har tatt, flinke fotografen som hun er Ansvarlig for knøvvel og sjarme er Moshi
Argyr Skrevet 21. Mai 2009 Rapporter Skrevet 21. Mai 2009 Næmmen, en navnebror til schäferdyret jo! Og så nydelig en navnebror da gitt, han var jo skikkelig sjarmis. PS: Tødlene får du frem ved å trykke på knappen med ^~¨ på, ved siden av den store enter-knappen, og så på bokstaven du skal ha tødler over.
Garmen Skrevet 21. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mai 2009 Næmmen, en navnebror til schäferdyret jo! Og så nydelig en navnebror da gitt, han var jo skikkelig sjarmis. PS: Tødlene får du frem ved å trykke på knappen med ^~¨ på, ved siden av den store enter-knappen, og så på bokstaven du skal ha tødler over. Takker og bukker, han er jo en søt liten (45 kilos) raring ...schäfer
SoppenCamilla Skrevet 21. Mai 2009 Rapporter Skrevet 21. Mai 2009 Åh, han så jo bare lekker ut, da! Hah, likte det nederste bildet.
Tuskelusken Skrevet 21. Mai 2009 Rapporter Skrevet 21. Mai 2009 Nydelig hund! Utrolig bra bilde av bulldogspiseren!
armagnac Skrevet 22. Mai 2009 Rapporter Skrevet 22. Mai 2009 skikkelig nydelig hund gleder meg til fler bilder av han!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar