Gå til innhold
Hundesonen.no

Scrappbooking

Olsenbanden

Recommended Posts

Kan noen egentlig forklare meg hva scrapbooking er? :icon_redface: Jeg har liksom aldri helt fått med meg heeeelt hva det er...

Kort forklart,det er fotoalbum med størst fokus på å pynte rundt bildene... med alt mulig rart.Gikk kurs i vår og det ble veldig mye pynt å få bilder egentlig.Fin gaveide dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som driver med Scrappbook? :blink:

Jeg har nemmelig kjøpt meg utstyr og div. Men jeg finner ingen temaer som kan brukes til hund :whistle:

Det er bare fotball, bryllupp, baby, skole og ferie relaterte temaer :)

Hva mener du egentlig med "tema"?

EDIT: Kan du ikke scrappe hva som helst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver på med scrapping, har vel drevet på med det i ca fire år nå. I starten scrappet jeg mye hundemotiv og bilder, men det dabbet av. Akkurat nå holder jeg på med et bryllupsalbum.

Kan noen egentlig forklare meg hva scrapbooking er? :whistle: Jeg har liksom aldri helt fått med meg heeeelt hva det er...

Her har jeg skrevet litt enkelt hva scrapping går ut på. Det er dog lenge siden jeg har redigert den, så språket er nok ikke helt optimalt

Hva mener du egentlig med "tema"?

EDIT: Kan du ikke scrappe hva som helst?

Jo, man kan scrappe hva som helst, men man får kjøpt pakker med ulike temaer. Hundepakke kan f.eks inneholde mønsterark med hundemotiv, hundeklistremerker osv. Jeg for min del liker ikke disse pakkene, jeg scrapper ut fra fantasien, da kan man velge den stilen man selv vil. Temapakkene synes jeg blir for standard og upersonlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...