Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei (ny her)


BT89

Recommended Posts

Hei Hei...

Mitt navn er Benedicte og eg bor litt uten for Bergen på en liten øy kalt sotra... Eg bor hjemme i leiligheten sammen med min kjæreste som eg nå har vært sammen med i 4 år... Eg har en hund som er bare min som er blanding av Buhund og Beagle og hun heter Rexi :P Min kjæreste har nettopp fått sin egen hun som også er blandingshund, men blanding av Border collie (tree collor) og fårehund og hun fikk navnet Aila :P Men min interesse er ikke bare hund så her hjemme er det flere arter som: 1 kanin, 2 degus, 2 dvergpapegøyer og en grå jaco papegøye :lol: Eg elsker dyr og kan aldri leve uten! dem er alle bebisene mine og eg bruker så og si all min tid på dem ;) skulle det være noe mere dere vil vite så kan dere bare spørre meg så skal eg svare så godt eg kan :aww:

Tenkte eg skulle legge til et bilde her med alle dyrene som eg bor med er på :P

minesmS.jpg

pluss så har eg lagt ut bilder av dem andre dyrene i dei forskjellige trådene som passer for dem her inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi dyrehagen min skal dere nok få se her inne :lol: ja papegøyer er noe herlige skapninger uansett form og størrelse :P nå er min grå jaco begynnt og rope på hundene :aww: så nå får eg hjelp når eg skal kalle dem inn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får noen skjønne dyr! ;) Men ikke fler en meg. ;) her i huset bor det en hund, en katt, 8 høner (de bor i hagen, da), 2 kaniner, 2 marsvin og en hest i stallen.

Hadde undulat før, herlige vesen som jeg gjerne vil ha igjen, men har nok dyr for tiden. :icon_redface:

VELKOMMEN HIT! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...