MartineH Skrevet 19. Mai 2009 Rapporter Skrevet 19. Mai 2009 Hvor skal jeg legge fontene for å få brukt de i photoshop? Og hvordan?
Bjørg Eva Skrevet 19. Mai 2009 Rapporter Skrevet 19. Mai 2009 Hvor skal jeg legge fontene for å få brukt de i photoshop? Og hvordan? Du må pakke de ut og gå på kontrollpanel og legge de inn i mappen som heter skrifter, da virker de på alle programmene på din pc Når du legger dem inn der vil du se at de blir innstallert forresten, det kan sikkert ta litt tid når det er så mange fonter
Lola Pagola Skrevet 19. Mai 2009 Rapporter Skrevet 19. Mai 2009 Unzip filene hvis de er zipet. Ha vinduet med de utpakkede fontene åpent. Gå på min datamaskin Kontrollpanel Skrifter Også drar du de nedlastede fontene inn til de andre. Edit: noen var raskere
KarpeSkrotum Skrevet 19. Mai 2009 Rapporter Skrevet 19. Mai 2009 Unzip filene hvis de er zipet. Ha vinduet med de utpakkede fontene åpent. Trenger ikke pakke ut, bare åpne zip fil - dra innhold over der du skal ha det. En handling mindre og mindre rot
Lola Pagola Skrevet 19. Mai 2009 Rapporter Skrevet 19. Mai 2009 Trenger ikke pakke ut, bare åpne zip fil - dra innhold over der du skal ha det. En handling mindre og mindre rot Virkelig? Så praktisk, takk! Hadde jeg visst det kunne jeg spart meg mye Har tusenvis av brushes og fonter ha ha
Yodel Skrevet 19. Mai 2009 Rapporter Skrevet 19. Mai 2009 Jeg finner ikke "skrifter" på mitt kontrollpanel.... Forslag?
Lola Pagola Skrevet 19. Mai 2009 Rapporter Skrevet 19. Mai 2009 Har du windows vista? Kan hende det er annerledes der... du har ikke noe som heter fonter eller lignende da? Du har ikke på kategorivisning? Isåfall bytter du til klassisk.
MartineH Skrevet 19. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mai 2009 Står skrifter i kontrollpanel i vista, jeg skal se hva jeg klarer her - takk for svar EDIT: Ser det var 10 000 fonter, og det var i drøyeste laget syns jeg - så jeg får finne noe annet.
Lola Pagola Skrevet 19. Mai 2009 Rapporter Skrevet 19. Mai 2009 Det er lurt å finne sider der du kan laste ned en og en font, ofte er det mye likt, og det blir bare rotete
MartineH Skrevet 19. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mai 2009 Det er lurt å finne sider der du kan laste ned en og en font, ofte er det mye likt, og det blir bare rotete Går det å laste de ned og lagre rett på kontrollpanelet?
Lola Pagola Skrevet 19. Mai 2009 Rapporter Skrevet 19. Mai 2009 Jeg trooor ikke det faktisk, men skal ikke si det 100%. Mener jeg har prøvd å gjøre det selv engang. Kanskje KarpeSkrotum vet dette og
Bjørg Eva Skrevet 19. Mai 2009 Rapporter Skrevet 19. Mai 2009 Går det å laste de ned og lagre rett på kontrollpanelet? Der jeg har lastet ned fonter kommer de pakket så da må jeg legge de inn i skrifter selv. Det er ofte flere filer med en font.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar