Gå til innhold
Hundesonen.no

Løpetid og slikking


Lilleulv

Recommended Posts

Nemi har fått sin andre løpetid, og det er akkurat som sist: konstant slikking. jeg holder på å bli gal. Hun slikker seg bak HELE TIDEN uten pauser og jeg orker ikke mer slafsing. Grusomt å høre på hele natta igjennom. hva gjør jeg? rett før jeg setter på henne krage... hun har blitt skikkelig sår etter all slikkinga også. det må da være måte på til renslighet! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres voldsomt ut.... Goshi har og løpetid nå' date=' men hun er ikke sånn... det er ikke noe som irriterer henne da...?[/quote']

Jo, at det kommer noe ut... :lol: Hun var sånn sist også. virker som hun liksom skal være rein der heeele tiden, og det blir litt vanskelig da. hun er veldig reinslig ellers også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemi har fått sin andre løpetid' date=' og det er akkurat som sist: konstant slikking. jeg holder på å bli gal. Hun slikker seg bak HELE TIDEN uten pauser og jeg orker ikke mer slafsing. Grusomt å høre på hele natta igjennom. hva gjør jeg? rett før jeg setter på henne krage... hun har blitt skikkelig sår etter all slikkinga også. det må da være måte på til renslighet! :([/quote']

er masse slikking tegn på kommende løpetid,? og i såfall hvor lenge før starter den slikkingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...