Gå til innhold
Hundesonen.no

Kela hundebur


Recommended Posts

  • 1 month later...

Jeg håper ikke det gjør noe at jeg skriver i denne tråden, da det gjelder det samme.

Lurer på om andre også har svært dårlig erfaring med hundebur.com om dagen? Jeg

kontaktet dem for ca 1 mnd siden angående tilbud, og fikk svar veldig kjapt med beskjed

om levering i uke 25 (som er nå). Så spurte jeg om frakt, og fikk svar nokså kjapt. Og så

bekrefter jeg bestillingen og spør om jeg fortsatt får levering på avtalt tid (siden det hadde

alt gått noen dager). Hører ingenting fra dem, og sender etter flere dager en purring. Ingen

svar, og dagene flyr. Så sender jeg enda en mail og spør om tilbud på enda ett bur, og får

svar nokså kjapt. Så bekrefter jeg bestillingen igjen, og spør igjen når levering blir. Ingen svar,

og nå har det nesten gått 1 mnd siden jeg kontaktet dem første gang, og ca 8 ++ dager siden

jeg kontaktet dem om bur nr 2. Har sendt noen sinte mail nå, for nå er jeg sint og frustrert, makan

til dårlig service. Har jo inntrykk av at alle er strålendes fornøyd med burene og ikke minst servicen,

så lurer på hva som skjer nå. Jeg vil jo så gjerne ha dette buret. Må legge til at jeg også prøvde å

ringe til dem på to forskjellige dager (i en helg, for det står at man må kontakte dem på kveldstid og helger).

*Frustrert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...