Gå til innhold
Hundesonen.no

Agilitybane i Lyngdal?


laikamor

Recommended Posts

Er det noen som vet om det er en agilitybane i Lyngdal?

Trener litt agility i hagen med Laika, men hadde vært gøy å trene sammen med andre også, og på en større bane med bedre hindere:)

Jeg har prøvd å søke på google, men har ikke funnet noe.

Om det ikke er noe i Lyngdal, vet dere om det er noen andre agilitybaner i nærheten av Flekkefjord(kan gjerne kjøre 1/2-1 time for å komme der) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da bare og søke litt. Gikk inn på den øverste linken når jeg søkte "Lyngdal agility" på google og der sto det.

Så, der ser du, det står på hjemmesiden til hundeklubben deres.

"Treningstider i Kvs sin ridehall i Lyngdal:

Onsdager kl 18.00 - AGILITY/LYDIGHET

Det er ikke alltid instruktør tilstede på treningene så vi anbefaler dere å kontakte oss før dere møter opp første gang slik at en instruktør kan være tilstede for å ta skikkelig imot dere.

Alle har ansvar for egen læring på treningene våre. Dette betyr at det er lurt at du planlegger litt på forhånd hva du har lyst å jobbe med på hver trening. Det er selvfølgelig lov å spørre hverandre om hjelp underveis, men treningene er ikke instruktørledede. Alle er der for å trene med egen hund. :D

Ingen kan trene agility uten å ha gjennomført et nybegynnerkurs i Agility først, dette for hundens sikkerhets skyld.

Dersom du trenger mer kunnskap om hund før du klarer å lage et treningsopplegg selv, eller trenger hjelp med spesifikke problemer, kan vi anbefale deg å delta på et av våre mange kurs eller å ta en titt på www.canis.no der du kan finne gode hundebøker eller få hjelp i ekspertpanelet.

Biblioteket i Farsund har også mange gode hundebøker til låns. Spør oss gjerne om anbefalinger.

Ønsker du å begynne å trene med oss? I Farsund: Ring Tonje tlf: 97 72 96 69. I Lyngdal: Ring Tove 911 53 811."

Link

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har vært inne der før, men jeg lurte på om det var noen bane som det gikk ann å bruke hele tiden, og ikke bare på bestemte treningstider :ahappy:

De trener på Torsdager kl. 6, og da er jeg på hundetreff i Kvinesdal, så jeg ville helst at det skulle være en bane som er åpen for alle hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...