PsychoLynx Skrevet 12. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2009 I går var jeg hos Trine på Fotoshoot. Og her er resultatet. (håper linken virker og at dere kommer inn i et sånn slideshow greie uten problemer) Edit: passordet er lucifer Slideshow Forsmak: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 12. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2009 Kommer ikke inn på slideshow. Man må logge inn. Nydelige valper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 12. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2009 Søøøøøøteste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 12. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2009 Åhh, så kule farger! Men jeg får ikke sett albumet, det er visst passord på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 12. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2009 Prøv passord lucifer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MetteOgBeatrix Skrevet 12. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2009 Åååååh så heeeerlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarpeSkrotum Skrevet 12. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2009 Ja, disse var virkelig nydelige - fikk lyst på en selv nesten Passord funka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 12. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2009 Åherreguuud Marit, du er ond.. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 12. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2009 å herregud så fin den sorte med blå øyne er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 12. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2009 Awwwww Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 12. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2009 Prøv passord lucifer da Det virket. Tok laaang tid å se gjennom bildene, men det var verdt det. Knallfine bilder, klare og med flotte farger. Og nyyyydelige valper og hunder. Var mange spesielt tegnede hunder der, synes de er så fine. Og blå øyne er jo så søtt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carma Skrevet 12. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2009 Vakre vakre dyra! Ønsker at jeg hadde hatt bursdag sånn at jeg kunne ønske at jeg kunne fått en sånn... *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silkeblue Skrevet 12. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2009 goooosj, så nydelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 12. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2009 De var virkelig søte!! Herlige valpisene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 12. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2009 Nydelige bilder av nydelig hunder Hvem var de pene voksne hundene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 12. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2009 Åh herregud!! Funnet drømmevalpen min!! Den grå/sort merlen var bare helt skjønn!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 12. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2009 Nydelige bilder av nydelig hunder Hvem var de pene voksne hundene? Red Merle'n er mor til valpene. Femke. Taraelius Mountain Flower. Mens den svarte tri'en med blå øyne, er Skogstrollets 10 Camaro. Morten. Lekeonkel til valpene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 12. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2009 Å, det var pene valpiser det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 13. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2009 ååooyy! Gjett om det er en som sitter å vrir seg og vil ha en av de nydelige bissevovvene der da Helt fantastisk nydelige. Nydeligste valpene noen sinne! Den ene voksne aussien i bakgrunnen hadde også døds fine farger og tegninger. Kunne vi fått sett begge foreldrene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 13. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2009 Jeg vil ha den på første bilde. Jeebus. Intenst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 13. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2009 ååooyy! Gjett om det er en som sitter å vrir seg og vil ha en av de nydelige bissevovvene der da Helt fantastisk nydelige. Nydeligste valpene noen sinne! Den ene voksne aussien i bakgrunnen hadde også døds fine farger og tegninger. Kunne vi fått sett begge foreldrene? Slik ca nederst på denne siden, så er begge foreldrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 14. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2009 Flotte bilder og utrolig nydelige valpiser. Fine farger. Jeg tar gjærne den på blide nr. 15 :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 15. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2009 Kjempe nydelig :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BT89 Skrevet 18. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2009 for noen nydelige øyner herlige!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar