Emmalover Skrevet 20. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2005 Hei. Nå er jeg nesten sikker på at jeg drar om ikke mamma kjører så tar jeg toget. Jeg lurte bare på dette med vaksinasjonskort og hva jeg trenger for og få ta med meg hunden min inn Så om noen kunne fortalt meg litt om dette og andre viktige ting
Emmalover Skrevet 21. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Oktober 2005 Hehe.. Regnet nesten med at jeg måtte ha det med meg
Ingvild Skrevet 21. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2005 Men om du ikke har bestilt overnatting allerede tviler jeg sterkt på at du finner noe ledig på Hamar... Jeg var heldig som fant, og det er noen uker siden jeg bestilte.
Emmalover Skrevet 21. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Oktober 2005 Har familie rett i nærheten så skal se om jeg får snylta på dem Om ikke blir det nok ikke noe tur på meg nei.. MEn får se da
Maria Skrevet 22. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2005 Blæ.. Jeg fant ikke overnatting, så jeg må ta tidligtod på morgenen.. Hadde ikke ant meg at sååå mange hoteller og andre sovesteder val proppfulle
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar