occurrence Skrevet 11. Mai 2009 Rapporter Skrevet 11. Mai 2009 Valpen min går på RC Maxi Babydog og har vært litt ustabil i magen, men etter jeg begynte å blande med V&H så har han vært fin i magen. I helgen var vi på kurs og han fikk flere godbiter enn vanlig, noe som resulteterte i diaré. Har dere noen godbiter å anbefale for en valp med sensitiv mage?
Garp Skrevet 11. Mai 2009 Rapporter Skrevet 11. Mai 2009 Kylling er fint for en sensitiv hundemage. Kutt opp kyllingfileter i passende størrels eog kok de. Enkelt!
MetteOgBeatrix Skrevet 11. Mai 2009 Rapporter Skrevet 11. Mai 2009 Da Bea var liten og veldig sensitiv brukte jeg mye fiskekaker som godbiter, det og kyllingfilet (kokt).
laradal Skrevet 24. September 2009 Rapporter Skrevet 24. September 2009 Rene leverbiter, del de i bitte små biter, kanskje litt større enn druekjerner, da blir det ikke så mye den får i løpet av en trening, og så vil den ha mer, som gjør at den er mer ivrig på å lære og lystre LD
laradal Skrevet 1. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2009 Valpen min går på RC Maxi Babydog og har vært litt ustabil i magen, men etter jeg begynte å blande med V&H så har han vært fin i magen. I helgen var vi på kurs og han fikk flere godbiter enn vanlig, noe som resulteterte i diaré. Har dere noen godbiter å anbefale for en valp med sensitiv mage? Jeg har gode erfaringer med tørket rent kjøtt i små biter, bitene trenger ikke å være litt større enn druekjerner. Da får du rask respons med hunden igjen, den vil ha mer og så blir det ikke så mye godis i løpet av en trening.
mokken Skrevet 1. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2009 Her går det stort sett i fiskekaker til Birk, fungerer utmerket
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar