LBL Skrevet 7. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2009 På oppdrag fra CathrineogKillja: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carma Skrevet 7. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2009 Nooooh, nusselig! Artige med et blått og et grått (?) øye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathrine og Killja Skrevet 8. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2009 takk. han er råkul,hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 8. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2009 Oooh, så søt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 8. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2009 Han er herlig! (Jeg bare nevner at jeg har en halvbror til salgs her.. ) Men hvorfor har du hentet han så tidlig? Mine er 3 dager yngre og jeg kunne ikke tenke meg å levert dem i dag, de trenger absolutt minst en uke til med mamman sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MetteOgBeatrix Skrevet 8. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2009 Fy søren så søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 8. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2009 Nyyyydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathrine og Killja Skrevet 8. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2009 takk. ja han er riiiiiiiiiiiiimelig skjønn :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 8. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2009 Veldig søt Blir spennende å følge den karen videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 8. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2009 Utrolig søt! Lykke til med den lille videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LBL Skrevet 27. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2009 Lille Ice begynner å vokse seg til. Og alle tøffe BC gutter har vel en rååsa ball vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 27. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2009 Utrolig søt altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 27. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2009 Herlig stil allerede! Bare ti uker gammel, har han en lysende framtid foran seg som ulljager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 27. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2009 Herlig, søt, liten tass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 27. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2009 Utrolig pen! Hva skal håpet brukes til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathrine og Killja Skrevet 28. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2009 Utrolig pen! Hva skal håpet brukes til? lp og gjeting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 28. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2009 Fy flate så nydelig han er!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathrine og Killja Skrevet 28. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2009 Fy flate så nydelig han er! hehe,takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 28. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2009 Åee! Noe så nydelig! wub: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 28. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2009 Han er peeen! Og har virkelig stilen inne. Gjett om jeg fikk lyst på BC-valp igjen, det er kuuule, om enn noe slitsomme:p Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 28. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2009 Skjønn! Hvor er han fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathrine og Killja Skrevet 28. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2009 Skjønn! Hvor er han fra? takk. fra alexander strøm. etter bride og bill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tapper Skrevet 28. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2009 Herlig Digget navnet forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 28. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2009 takk. fra alexander strøm. etter bride og bill OK, kjenner godt til de. Blir nok en fin gjeterhund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathrine og Killja Skrevet 28. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2009 OK, kjenner godt til de. Blir nok en fin gjeterhund! håper det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar