Gå til innhold
Hundesonen.no

Oslo hundeshow 29, 30 og 31 mai


LeneG

Recommended Posts

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar
For dem som ikke har fått det med seg er stevnet flyttet til Furuset stadion(Stubberudmyra) ved IKEA på Furuset. :)

Da kom du meg i forkjøpet med å så i fra, jeg så det i stad jeg også :)

Vi har fremdeles planer om å titte og å være sosiale på lørdag og søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk heldigvis tid på søndag alikevel.

Moro å se hvordan Bonnie reagerer blant så mange hunder.

Hun kommer til å bli helt tussete med en gang men regner med det går greit.

Selve programmet hvor hvem som er påmeldt på hva, hvor får man det? Må man kjøpe det på stedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk heldigvis tid på søndag alikevel.

Moro å se hvordan Bonnie reagerer blant så mange hunder.

Hun kommer til å bli helt tussete med en gang men regner med det går greit.

Selve programmet hvor hvem som er påmeldt på hva, hvor får man det? Må man kjøpe det på stedet?

Det var nok flere hunder der i dag enn det kommer til å være i morgen. I hvert fall er det en god del færre påmeldte i LP i morgen, men hvordan det er med agilityen vet jeg jo ikke .

Vi kom akkurat hjem derfra nå, og tar nok turen i morgen også. Blir bare titting for vår del da, også fikk jeg hilst på Miriam, Anette og Norma :)

Hyggelig å treffe dere! :)

Vi hadde en fin dag i dag, men det ble VARMT etter hvert... Jeg fikk ikke sett noe som helst av agilityen, jeg var travelt opptatt med å løpe fra den ene LP-ringen til den andre, jeg kjente en del som startet i ulike klasser i dag.

Jeg regner med at vi tar en liten tur i morgen og, og da skal jeg passe på å ta treningsøkten tidligere enn vi gjorde i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro for å se i dag og ble overraska over hvor nærme ringen man hadde utagerende hunder. Var en golden i lydighet som ble forstyrra av en border collie like utenfor ringen. Hørte dommeren gi tilbakemelding til golden-fyren, og han sa tydelig at border collien hadde forstyrra.

Er vel en del av gamet at man ikke skal la seg påvirke, men synes likevel det virker litt unødvendig å sitte så tett på ringen med en så urolig hund. Var ikke noe plutselig "utfall" den fikk heller, var generelt urolig.

Ellers morsomt å se barna prøve å lede hundene i agility, som på sin side var mest opptatt av hvor moren/faren til ungen var :)

Edit: Lurer forresten på hva som skjedde med noe jeg tror var en engelsk springer spaniel som deltok i lydighet. Etter å ha daffa en meter bak føreren under den første gåinga og gjorde alt i snegletempo endte det med at de avsluttet hele seansen og fyren tok med seg hunden ut av ringen igjen.

Litt rart å se på siden føreren så rimelig seriøs ut, men kan jo ha vært noe galt med hunden, varme e.l. Man så allerede på felles sitting og ligging at det var klasseforskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der uten hund i dag, men så ikke så mange "soniser". Jeg har lagt ut en del bilder fra i dag, av varierende kvalitet, i bloggen min, hvis noen har lyst til å ta en titt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmt i solen i dag, gitt. Jeg fikk hilst på Miriam like før jeg sprang inn på briefing i åpen hopp stor, men ellers så jeg bare M.J og Belgerpia og noen soniser til. Ble to disker på oss i dag, men er egentlig godt fornøyd likevel. Veldig mye pene momenter og diskene gikk mest på at vi ikke har så mye konkurranseerfaring på det nivået banene lå på i dag. God trening og fin flyt utenom og diskepunktet :)

Vi kommer i morgen også, og jeg bør snart begynne på bildene, men jeg er sliiiten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der uten hund i dag, men så ikke så mange "soniser". Jeg har lagt ut en del bilder fra i dag, av varierende kvalitet, i bloggen min, hvis noen har lyst til å ta en titt. :)

Du var ikke hun med langt brunt (?) hår som satt i gresset og tok bilder med speilrefleks? Ser du har tatt bilder av både golden'n og springer spanielen jeg nevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var ikke hun med langt brunt (?) hår som satt i gresset og tok bilder med speilrefleks? Ser du har tatt bilder av både golden'n og springer spanielen jeg nevnte.

Jo, det var meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Lurer forresten på hva som skjedde med noe jeg tror var en engelsk springer spaniel som deltok i lydighet. Etter å ha daffa en meter bak føreren under den første gåinga og gjorde alt i snegletempo endte det med at de avsluttet hele seansen og fyren tok med seg hunden ut av ringen igjen.

Litt rart å se på siden føreren så rimelig seriøs ut, men kan jo ha vært noe galt med hunden, varme e.l. Man så allerede på felles sitting og ligging at det var klasseforskjell.

Eieren av springeren ble oppfordret av dommeren til å trekke seg. Hunden taklet ikke varmen rett og slett, og de ble enige om at det av hensyn til hunden var mest fornuftig å bryte.

Jeg er forresten enig i at det var unødvendig å ha den utagerende BC'en helt oppi ringtauet, men sånt skjer dessverre.

Jeg var der uten hund i dag, men så ikke så mange "soniser". Jeg har lagt ut en del bilder fra i dag, av varierende kvalitet, i bloggen min, hvis noen har lyst til å ta en titt. :)

Jeg så deg flere ganger, men var ikke sikker på om det faktisk var deg. Skal huske det neste gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok flere hunder der i dag enn det kommer til å være i morgen. I hvert fall er det en god del færre påmeldte i LP i morgen, men hvordan det er med agilityen vet jeg jo ikke .

Hyggelig å treffe dere! :)

Vi hadde en fin dag i dag, men det ble VARMT etter hvert... Jeg fikk ikke sett noe som helst av agilityen, jeg var travelt opptatt med å løpe fra den ene LP-ringen til den andre, jeg kjente en del som startet i ulike klasser i dag.

Jeg regner med at vi tar en liten tur i morgen og, og da skal jeg passe på å ta treningsøkten tidligere enn vi gjorde i dag...

Da ses vi kanskje i morgen da :)

Varmt i solen i dag, gitt. Jeg fikk hilst på Miriam like før jeg sprang inn på briefing i åpen hopp stor, men ellers så jeg bare M.J og Belgerpia og noen soniser til. Ble to disker på oss i dag, men er egentlig godt fornøyd likevel. Veldig mye pene momenter og diskene gikk mest på at vi ikke har så mye konkurranseerfaring på det nivået banene lå på i dag. God trening og fin flyt utenom og diskepunktet :D

Vi kommer i morgen også, og jeg bør snart begynne på bildene, men jeg er sliiiten.

Starter dere i morgen også? Hadde vært moro å se på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Her er en link til bilder av klasse III hunder agility - jeg fikser ikke sol og varme, dessuten så måtte jeg handle mat så etter at alle klasse III var ferdig tutlet jeg meg hjem - siden har jeg redigert bilder, spist salat, luftet hunder og dusjet.

Oslo Hundeshow 2009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starter dere i morgen også? Hadde vært moro å se på :)

I morgen skal vi bare gå et løp, men ja vi starter da også :) Det er hopp 2 stor, forøvrig.

Nå har jeg redigert ferdig bildene, men tror ikke jeg orker å laste dem opp i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eieren av springeren ble oppfordret av dommeren til å trekke seg. Hunden taklet ikke varmen rett og slett, og de ble enige om at det av hensyn til hunden var mest fornuftig å bryte.

Høres greit ut det, men jeg mener jeg så han trene videre med hunden utenfor ringen rett etterpå. Burde kanskje gitt hunden vann, skygge og hvile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en link til bilder av klasse III hunder agility - jeg fikser ikke sol og varme, dessuten så måtte jeg handle mat så etter at alle klasse III var ferdig tutlet jeg meg hjem - siden har jeg redigert bilder, spist salat, luftet hunder og dusjet.

Oslo Hundeshow 2009

Dæven! Jeg tror jeg holdt på å le meg ihjel av det ene bildet av Dis! Genialt mange gode bilder BP, synd at jeg søren meg ikke ser forskjell på de andre hundene- bortsett fra (håper jeg) pyrrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en link til bilder av klasse III hunder agility - jeg fikser ikke sol og varme, dessuten så måtte jeg handle mat så etter at alle klasse III var ferdig tutlet jeg meg hjem - siden har jeg redigert bilder, spist salat, luftet hunder og dusjet.

Oslo Hundeshow 2009

Jeg er trolig den som er avbildet flest ganger. Det var ikke helt planen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...