PsychoLynx Skrevet 4. Mai 2009 Rapporter Skrevet 4. Mai 2009 Knall, 6,5 mnd gammel, på "jakt" i skogen Også noen bilder av resten av gjengen som fikk være med på fotoshoot Gry, Aida og My Chira, en støver som er blitt brukes på harejakt Dina, drever'n Bridie, My, Gry og Aida Klatre Dina Gry Og tilslutt, Felixkatten som koser Bridie (fler bilder i bloggen min fra lørdag)
Peers Skrevet 4. Mai 2009 Rapporter Skrevet 4. Mai 2009 Fine bilder! Stilig klatrebilde Knall var et tøft navn *flir*
Gåsa Skrevet 4. Mai 2009 Rapporter Skrevet 4. Mai 2009 Fine bilder!Knall hihi,moro navn!Klatrebildet var kjempe kult da!Skulla hatt slik her når pelsen prøver komme seg oppi treet til ekornene!
PsychoLynx Skrevet 4. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mai 2009 Knall ja... hehe. Knallerten Knall og Fall og sånn
Huldra Skrevet 5. Mai 2009 Rapporter Skrevet 5. Mai 2009 Fine bilder, som vanlig! Spesielt tøft det av Bridie som klatrer syns jeg. Knall, ja.. Er det ikke noe som heter knall-apport innen fuglehundspråket?
PsychoLynx Skrevet 6. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mai 2009 Fine bilder, som vanlig! Spesielt tøft det av Bridie som klatrer syns jeg. Knall, ja.. Er det ikke noe som heter knall-apport innen fuglehundspråket? Hmmm, aner ikke hva ting heter og ikke i fuglehundspråk jeg, Jeg snakker ikke sånn Men mulig. Kult navn er det iallefall
Huldra Skrevet 6. Mai 2009 Rapporter Skrevet 6. Mai 2009 Er det ikke knall-apport som er når hunden ikke venter på apportkommando etter skudd, men bare løper ut og henter fuglen?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar