Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg ønsker å lufte hund i Trondheim!

antonia

Recommended Posts

Skrevet

Jeg er ei jente på 22år som for tiden studerer i trondheim! Ettersom studiehverdagen tvinger meg til å sitte en del på rompa, er det utrolig deilig å kommer seg opp i marka så fort sjansen byr seg:) det eneste som likevel er litt kjedelig, er at jeg ikke har noen hund å ta med meg!

Da jeg bodde hjemme var det flere naboer og venner som hadde hund, så det var alltid en firbeint kompis å ta med på tur, så jeg er vant til hunder i alle størrelser og fasonger:)

Jeg tenker ikke på noe fast i utgangspunktet (i allefall ikke før til høsten, siden jeg drar hjem for sommeren). Men tenker heller slik at jeg kan låne med meg hunden de dagene jeg skal på tur, og du kan ta kontakt med meg dersom du ikke har tid til å lufte den selv en dag:)

Jeg har dessverre ikke mulighet til å passe den over natten, da husverten her ikke tillater det!

Jeg reiser hjem siste dagen i mai, og er tilbake i trondheim i midten av august. Men vil gjerne lufte så lenge jeg er her oppe:)

Jeg har dessverre ikke bil, så skal jeg kunne hente hunden må jeg kunne ta buss dit:) Men dersom dere vil levere hunden her så funker det selvfølgelig det å;)

Håper noen der ute kunne tenke seg å låne bort hunden sin noen timer en gang i blant! Det hadde vært kjempe kjekt:D!

Skrevet
Jeg er ei jente på 22år som for tiden studerer i trondheim! Ettersom studiehverdagen tvinger meg til å sitte en del på rompa, er det utrolig deilig å kommer seg opp i marka så fort sjansen byr seg:) det eneste som likevel er litt kjedelig, er at jeg ikke har noen hund å ta med meg!

Da jeg bodde hjemme var det flere naboer og venner som hadde hund, så det var alltid en firbeint kompis å ta med på tur, så jeg er vant til hunder i alle størrelser og fasonger:)

Jeg tenker ikke på noe fast i utgangspunktet (i allefall ikke før til høsten, siden jeg drar hjem for sommeren). Men tenker heller slik at jeg kan låne med meg hunden de dagene jeg skal på tur, og du kan ta kontakt med meg dersom du ikke har tid til å lufte den selv en dag:)

Jeg har dessverre ikke mulighet til å passe den over natten, da husverten her ikke tillater det!

Jeg reiser hjem siste dagen i mai, og er tilbake i trondheim i midten av august. Men vil gjerne lufte så lenge jeg er her oppe:)

Jeg har dessverre ikke bil, så skal jeg kunne hente hunden må jeg kunne ta buss dit:) Men dersom dere vil levere hunden her så funker det selvfølgelig det å:P

Håper noen der ute kunne tenke seg å låne bort hunden sin noen timer en gang i blant! Det hadde vært kjempe kjekt:D!

Så flott at du vil. Det er sikkert mange som blir kjempeglade for å få luftet hunden sin når de ikke kan selv. ;)

Skrevet
Du kan jo også sette inn annonse eller henge lapp på butikken ;)

har vært inne på tanken, men tenkte å prøve her først;)

Skrevet
Så koselig ;) Er kanskje mange som ikke har muligheten til å ta med hunden sin på lange turer, gamle mennesker og sånn kanskje.

Noen har hund men kan ikke gå tur, å jeg går tur men har ikke hund;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Har prøvd:  Non-Stop Løype - sikkerhetslåsen åpnet seg i tide og utide, og festene til frontstykket åpnet seg hele tiden Non-Stop Trekking - sitter for høyt, jeg får vondt i korsryggen Non-Stop CaniX 2.0 - frontstykket ble ødelagt etter kort tid Jeg har dessverre bare dårlige erfaringer med Non-Stop og leter i grunn etter et belte som IKKE er derifra, men ser at veldig mange har samme, usikre kobling eller så sitter de likt som Trekking-beltet.  Har sett på Canix Pro, men jeg vet ikke om jeg stoler helt på nonstop.  Medium stor hund (17kg), sterk som en okse. Bruker magebeltet for det meste på vanlige skogsturer eller til sykling,  ikke løping, Ønsker ikke belte med denne type kobling. Aller helst så skal koblingen være FAST, så man ikke kan bytte ut frontstykket..
    • Det viktige her er ikke ditt hjerte, for det skinner igjennom. Tror rasen du velger er viktig. Det er viktig å velge rett hund til jobben, og omvendt. Jobben kan være lange turer, sofakos, eller totalt kaos. Jeg fikk en portugisisk vann hund som valp. Gleden var stor, helt til den gikk nesten berserk ved 7 måneders alder. Hørte ikke etter lenger, dro i båndet, spiste alt, inkludert steiner og pinner. Det er tross alt forskjell på og tygge å spise pinner. Nå, etter at jeg leste meg opp og fulgte rådende, så jeg problemet i et annet lys, og fikk en god respons hos hunden.  
    • Ja, valpeshow har vel "alltid" vært uoffisielt. Om det er flere enn for to år siden, kanskje klubbene begynner å komme seg igjen etter pandemien?
    • Det er ikke så mange store uoffisielle utstillinger.  Det er mange uoff. Valpeshow hvor junior og veteraner også kan delta. Disse blir  ikke registrert noen steder og det deles ikke ut cert. Har ingenting med mange uregistrerte hunder å gjøre. 
    • Hvor finner du uoffisielle utstillinger? Jeg antar det kan ha noe med mengden uregistrerte hunder å gjøre, uten at jeg vet noe mer om det.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...