Gå til innhold
Hundesonen.no

Safira

Pjusk

Recommended Posts

Heia =)

Kan jo legge ut litt mer om voffsa mi enn "presantasjon av oss" =)

Safira er er en blanding av Alaskan Husky, siberian husky og alaskan malamute :)

Faren er malamute og siberian blanding mens moren er alaskan husky :P Var på utkikk etter en hund i et par år, alltid vært fasinert av typ 'polarhunder' og new foundlandere , trodde jeg kom til og ende opp med sistnevnte, men så var jeg hos en oppdretter og falt heeelt pladask for Safira <3<3 Helt utrolig at det kun var jeg av mange som viste noen interesse for henne :D Hun var den eneste i kullet som var helt hvit , kun med et brun/svart hode. Jeg tok henne med meg hjem da hun var 7 uker gammel <3 :P Har i tiden etter blitt mye sosialisert da hun ELSKER mennesker og hunder over alt ! Kan ikke få nok oppmerksomhet :P Er en sta liten dame jeg har hatt mine krangler med opp igjennom ^^ hihi , men artig har det vært :P blir bare bedre og bedre og gladere og gladere i den jenta <3 Det viser seg at hun er flink til spor ( dog jeg har vært noe lat på treninga :/ ) men har lyst til og kanskje utdanne ho til lavine-hund :P Tror hun hadde storkosa seg med det =)

Legger ut noen bilder =D

Bilde 1 = Safira sin far.

Bilde 2 = Safira sin mor ( dårlig bilde men det eneste jeg har :/ )

Bilde 3 = Safira 4-5 uker ca.

Bilde 4 = Safira 2 mnd ca.

*editting* Hun blir 2 år 9 mai :D *klappe*

post-5405-1241385503_thumb.jpg

post-5405-1241385529_thumb.jpg

post-5405-1241385557_thumb.jpg

post-5405-1241386071_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyydelig :thumbs: Kjempesøt da ;) Har alltid hatt en forkjærlighet til polare raser jeg da.. ;) Har tenkt på Alaska Husky jeg også.. Til litt forskjellig bruk.. Klarer ikke å bestemme meg helt.. ;)

hihi , ja sånn det ble med meg og :lol: har forelska meg helt etter jeg bestemte meg for den rasen. ikke beste første-hund men abolutt og anbefale :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...