mokken Skrevet 3. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2009 Da er vi påmeldt og har betalt, men så var det overnatting da... Noen som har noen greie steder å anbefale, gjerne i nærheten av stevneplassen? 2 pers + 3 bikkjedyr, trenger ikke å være noe voldsomme greier vi skal jo bare sove der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2009 www.hundevennligehoteller.com du kan jo sjekke her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 3. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2009 Da er vi påmeldt og har betalt, men så var det overnatting da... Noen som har noen greie steder å anbefale, gjerne i nærheten av stevneplassen? 2 pers + 3 bikkjedyr, trenger ikke å være noe voldsomme greier vi skal jo bare sove der Eller sjekke på finn.no Der står det om hotellet tillater hund eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 3. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2009 Da er vi påmeldt og har betalt, men så var det overnatting da... Noen som har noen greie steder å anbefale, gjerne i nærheten av stevneplassen? 2 pers + 3 bikkjedyr, trenger ikke å være noe voldsomme greier vi skal jo bare sove der Det er sikkert lettere å få svar, hvis du skriver hva OHS er for noe, evt hvor i landet. For meg er nemlig OHS det samme som Oslo HundeSkole... Jeg regner med at du ikke skal dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 3. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2009 Det er sikkert lettere å få svar, hvis du skriver hva OHS er for noe, evt hvor i landet. For meg er nemlig OHS det samme som Oslo HundeSkole... Jeg regner med at du ikke skal dit Jeg tenkte Oslo Hundeshow, men mulig jeg er helt på jordet jeg og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 3. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2009 Det er sikkert lettere å få svar, hvis du skriver hva OHS er for noe, evt hvor i landet. For meg er nemlig OHS det samme som Oslo HundeSkole... Jeg regner med at du ikke skal dit Hehe, ei det tenkte jeg ikke på gitt... Oslo Hundeshow Står foreløpig ingenting i annonsen om hvor stevnet arrangeres, Rommensletta som i fjor kanskje? IW og Hampus: Jovisst kan jeg sjekke, sikkert flere steder også, men om noen hadde erfaringer/anbefalinger så hadde det vært fint... Mindre jobb for meg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 3. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2009 Hehe, ei det tenkte jeg ikke på gitt... Oslo Hundeshow Står foreløpig ingenting i annonsen om hvor stevnet arrangeres, Rommensletta som i fjor kanskje? Rommensletta ja, står til og med i annonsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 3. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2009 jeg trodde det var Oslo Horse Show. Jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 3. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2009 jeg trodde det var Oslo Horse Show. Jaja... Hihi.. Mee too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 6. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2009 Hvor holdes dette? Det hadde vært veldig gøy å tatt en tur som tilskuer Edit for å si at jeg så det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar