HelleH Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Jeg har et samsung digital kamera med 7,2 mpxl. De bildene er altfor store til å legge ut her, hvordan kan jeg få de mindre? Har et program (samsung master) på den stasjonære hvor jeg kan få gjort det, men det tar så utrolig lang tid er det noen andre måter å gjøre det på? Er ikke helt "med" når det kommer til data Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Har du konto hos Photobucket også? Da kan du jo laste bildene over der og i forkant av prosessen sette innstillingene på ehm.. noe ala 400 X 600 eller noe (husker ikke verdiene). Så vil de jo lagres på den kontoen i mindre format og mener at det skal være innenfor hva de tillater her (uten at jeg orker å sjekke reglene nå). ELLER, har du ikke noe fotoredigeringsprogram på pc'en fra før? Skal jo være relativt enkelt å få fikset igrunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarpeSkrotum Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Du kan til og med bruke paint i windows hvis du ikke har andre redigerings program. CTRL+w - prøv deg fram med % på stretch der. (bare å husk å endre vertikalt og horisontalt til samme %) På et 2048x1536 er kanskje 30% en ok størrelse. Fil - lagre som ... Lagre en annen plass eller/og gi nytt navn hvis du ikke vil at originalbildet skal bli endret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Jeg ville lastet opp på photobucket om jeg var deg Veldig enkelt og greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Tinypic.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelleH Skrevet 2. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Ok. Tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelleH Skrevet 2. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Jeg har kun paint liggende på pc`en. Fikk noe virus greier (troiansk hest) eller noe annet drit, så måtte ty til å slette absolutt på pc`en Men skaffet meg en bruker på photobucket, det virket utrolig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar