Ia Skrevet 6. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2009 Om kjøper Samsung ultra touch, skal jeg velge.. Blå?... Eller rød? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pion Skrevet 6. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2009 Den røde var finest :3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 6. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2009 Den røde var finest :3 Ok. Enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 6. Juli 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2009 Skal jeg gå ned i byen nå og se etter potesko til Embla? Jeg tror butikken er åpen til kl. 17. Jeg vet ikke om det vil bidra til å forebygge slitasje på labbene når jeg sykler på asfalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pion Skrevet 7. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2009 Hva skal jeg se? 1. Indiana Jones and the Temple of Doom 2. en episode Doctor Who 3. The Good, the Bad and the Ugly Og hva skal jeg spise til? Popcorn, frukt, is eller ingenting? Vanskeliiiiig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 7. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2009 En episode eller to av Doctor Who, og du skal spise is med fruktbiter til. Såh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pion Skrevet 7. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2009 En episode eller to av Doctor Who, og du skal spise is med fruktbiter til. Såh. Så behagelig, gracias! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 9. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2009 Okei.. Jeg skal møte en jente i dag for første gang. Vi skal trene agility og spise is. Hva skal jeg ha på meg av dette?: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 9. Juli 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2009 Fin tegning! Det blå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 31. Juli 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2009 *dytt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 7. September 2009 Rapporter Share Skrevet 7. September 2009 Ok, jeg trenger hjelp til å velge hvilken bok jeg skal lese. Først: Norsk eller Engelsk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 7. September 2009 Rapporter Share Skrevet 7. September 2009 Engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 7. September 2009 Rapporter Share Skrevet 7. September 2009 Engelsk. Ok. Engelsk Fantasy eller noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 7. September 2009 Rapporter Share Skrevet 7. September 2009 Engelsk Fantasy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 7. September 2009 Rapporter Share Skrevet 7. September 2009 Engelsk Fantasy Ok Siste spørsmål Varulv eller vampyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 7. September 2009 Rapporter Share Skrevet 7. September 2009 Varulv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 7. September 2009 Rapporter Share Skrevet 7. September 2009 Skal jeg på "laiv" eller på dressurkurs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kira Skrevet 7. September 2009 Rapporter Share Skrevet 7. September 2009 Laiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 7. September 2009 Rapporter Share Skrevet 7. September 2009 Varulv. Thanks Skal jeg på "laiv" eller på dressurkurs? Dressurkurs. Siden jeg ikke helt vet hva laiv er. Googlet gjorde jeg også, ble ikke smartere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 8. September 2009 Rapporter Share Skrevet 8. September 2009 Dressurkurs. Siden jeg ikke helt vet hva laiv er. Googlet gjorde jeg også, ble ikke smartere... Laiv er en type skuespill. Bare at du ikke har replikker, og det er ingenting som er planlagt. Alt kan skje Du får bare vite hva rollefiguren din heter, og spesialiteten din er. Så er man ofte ute i skogen og bare har det gøy Det er ofte et tema, forskjellige folkegrupper o.l. Og her er litt info om dressurkurset. Vi har vært så heldige å fått tak i godkjent instruktør NKK, Hans-Arne Martiniussen. Han starter opp fredag med teori. Nærmere info ang tider osv kommer etterhvert. Kurset er på ca 12 timer. Det blir et oppfølgingskurs en mnd etter. Da har du/dere mulighet til å ta bronsjemerket i lydighet på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 8. September 2009 Rapporter Share Skrevet 8. September 2009 Laiv er en type skuespill. Bare at du ikke har replikker, og det er ingenting som er planlagt. Alt kan skje Du får bare vite hva rollefiguren din heter, og spesialiteten din er. Så er man ofte ute i skogen og bare har det gøy Det er ofte et tema, forskjellige folkegrupper o.l. Og her er litt info om dressurkurset. En type rollespill altså? Syns fremdels du skal velge dressurkurset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 9. September 2009 Rapporter Share Skrevet 9. September 2009 Jeg sier også Dressurkurs! Skal jeg gå ut å ta skryte bilder med premiene til Blondie (selv om været her i Bergen i dag skifter mellom sol og regn) eller skal jeg sitte inne nesten hele dagen å gjøre lekser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 9. September 2009 Rapporter Share Skrevet 9. September 2009 Ta bilder mens det er sol, når det er regn gjør du lekser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 9. September 2009 Rapporter Share Skrevet 9. September 2009 Skal jeg dra på hundetrening/treff i dag eller ikke? (det regner og blåser om hverandre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 9. September 2009 Rapporter Share Skrevet 9. September 2009 Jeg tok bilder isted når jeg kom hjem. Var opplett, men regnet smått innimellom. Nå stråler solen frem -.- og jeg sitter inne og spiller gitar og har tenkt å gjøre litt lekser.. Er ikke så mye å gjøre egentlig. Edit: Kristiin du skal på hundetreff i dag! Sånn er det når man har hund, vi drar ut uansett vær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar