tm100001 Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Tenkte jeg skulle lage en litt uvanlig tråd nå Her kan du spørre doggis folkene om ting som du ikke klarer å bestemme deg for. F. eks. hvilket strø du skal ha på isen, hva du skal ha til middag eller hvilken farge kjolen skal ha Ta det første forslaget du får Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Hm, here it goes! Skal jeg spise fajitas eller lasagne til middag? EdIT: deres valg påvirker middagen til to tiåringer også *ler* Bruk deres makt med omhu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 1. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Lasange! Aner ikke hva det andre er jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Lasange! Aner ikke hva det andre er jeg da Tuller du? Aner du ikke hva fajitas er???? Hm, mye av det samme utgangspunktet som tacos bare at det er med "lefse" istedenfor? Jeg pleier å mekke til salat, maiskorn, agurk, tomat, kjøttdeig, kyllingfilet, scampi, sopp, løk, ost osv osv. SÅ er det jo opp til hver enkelt hva de ønsker å putte i hvetetortillas'en sin.. Yummi... Noenlunde bilde av en fajitas blog hyllest til fajita Noen kjører jo til med bønner o.l.. Men det ligger utenfor mitt "liksom" sunnhetsork Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Gå for fajitas, lasagne blir fort veldig kjedelig. Avgjørelse tatt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Gå for fajitas, lasagne blir fort veldig kjedelig. Avgjørelse tatt! Oi nå var du myndig IW. Men ok, da bøyer jeg meg for avgjørelsen *flire* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 1. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Tuller du? Aner du ikke hva fajitas er???? Hm, mye av det samme utgangspunktet som tacos bare at det er med "lefse" istedenfor? Jeg pleier å mekke til salat, maiskorn, agurk, tomat, kjøttdeig, kyllingfilet, scampi, sopp, løk, ost osv osv. SÅ er det jo opp til hver enkelt hva de ønsker å putte i hvetetortillas'en sin.. Yummi... Noenlunde bilde av en fajitas blog hyllest til fajita Noen kjører jo til med bønner o.l.. Men det ligger utenfor mitt "liksom" sunnhetsork Åja, du mener sånn "wrap" eller tortilla? Da er jeg enig med IW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Dagens: Skal jeg lage skillingsbolle deig på 12 eller 24 boller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Victoria Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 24, så kan du heller fryse noen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Var det noe vanskelif valg da? 24 sef, flere boller, mere kos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 24, så kan du heller fryse noen:) EY, DEN likte jeg.. for det betyr at siden fryseren er full må jeg ta opp en stek slik at vi må spise kalkun stek til middag på søndag! (gått amok i handleveien neeeei? ) Var det noe vanskelif valg da? 24 sef, flere boller, mere kos Ja, du sa jo noe der.. også er jo soppen og en venninne påvei til Bergen.. kanskje de vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Ikke vinglepetter kanskje, men hadde blitt veldig glad om noen kunne fortelle meg hvor jeg har gjort av kodebrikken til nettbanken? Pretty please? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Victoria Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Å hvor irriterende er det ikke å miste den? Jeg skulle ønske man kunne ringe til den. Lett over alt? Gulvet kjøkken, badet, gangen, sengen til hunden P? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Åja, du mener sånn "wrap" eller tortilla? Da er jeg enig med IW Det var bra! Jeg kunne virkelig ikke fatte at du aldri hadde smakt det Var det noe vanskelif valg da? 24 sef, flere boller, mere kos Tja, når man har kommet til måls ende er 24 kult. MEN, man må jo rulle de greiene også... og det er jo 12 fler *late Vala* Men utover det, helt enig i resonnementet Ikke vinglepetter kanskje, men hadde blitt veldig glad om noen kunne fortelle meg hvor jeg har gjort av kodebrikken til nettbanken? Pretty please? Den ligger i kjøkkenhyllen, på "samlestedet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Å hvor irriterende er det ikke å miste den? Jeg skulle ønske man kunne ringe til den. Lett over alt? Gulvet kjøkken, badet, gangen, sengen til hunden P? Den er grusom! Den burde vært kirurgisk festet til hånden min. Den ligger i kjøkkenhyllen, på "samlestedet" Jeg har utelukket stuebord, skrivebord, kjøkkenbenk, inni sofaen og trimmebordet. Har endel plasser igjen å lete. *fortsette* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Jeg har utelukket stuebord, skrivebord, kjøkkenbenk, inni sofaen og trimmebordet. Har endel plasser igjen å lete. *fortsette* Hm, kan den ha kommet mellom evt. vegg og skrivepult? altså midt mellom himmel og ******* liksom? *flire* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Hm, kan den ha kommet mellom evt. vegg og skrivepult? altså midt mellom himmel og ******* liksom? *flire* Er noe sånt jeg regner med ja, det verste er jo at jeg reddet den fra den sikre kaffedøden for noen dagersiden (ivrifg riesen + kaffe er ikke alltid kompatibelt), så jeg vet jo den er her en eller annen plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Lag 24, for da er det lenger tid til du trenger å lage dem neste gang! Og du har dobbelt så mange å spise, mmmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Lag 24, for da er det lenger tid til du trenger å lage dem neste gang! Og du har dobbelt så mange å spise, mmmmm. Vi har spist opp ni stk allerede... Så jeg er glad jeg lagde 24! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Huff, jeg er jo Vingle-Petter nr. 1 jeg da..! Om ikke enda verre... Skal jeg dra til med en skikkelig kveld på byn, eller roe det ned til en aldri så liten kosefest hjemme i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Huff, jeg er jo Vingle-Petter nr. 1 jeg da..! Om ikke enda verre... Skal jeg dra til med en skikkelig kveld på byn, eller roe det ned til en aldri så liten kosefest hjemme i kveld? Kosefest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Kosefest Takker, da er troppene kalt inn, og vinen på bordet! Dette var en genial tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Takker, da er troppene kalt inn, og vinen på bordet! Dette var en genial tråd! ;) Bare hyggelig Min tur: Skal jeg synge i min egen konfirmasjon i morgen? Og isåfall, skal jeg synge "A whole new world" (Alladin) eller "I have a dream" (Mamma Mia!)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Min tur: Skal jeg synge i min egen konfirmasjon i morgen? Og isåfall, skal jeg synge "A whole new world" (Alladin) eller "I have a dream" (Mamma Mia!)? Jepp, og du skal synge "I have a dream" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Jepp, og du skal synge "I have a dream" Ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar