Argyr Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Jeg er kyllingvakt for Elin&Molly denne helgen, her er et par bilder av hønsebrigaden. I bakgrunnen ser man den kollapsede hønsegården som aldri rakk å bli tatt i bruk etter å ha blitt fikset opp (idiotisk design, snøen tok den). Jeg har avstengt den ødelagte delen så de kan være ute, og laget en provisorisk innhegning der de kan være under tilsyn. Snart blir det nok egne høns på meg, må bare få satt opp en skikkelig hønsegård og innrede hønsehuset først. Brigaden på vei ut i den store hønsegården med brahmaen Gudrun i spissen Kyllingene synes ikke bikkja var noe å bry seg om. Fra venstre: hanen Mathilde ( ), Gudrun, Hilda, Minsten og Hjertrud Mathilde lurer på hva jeg driver med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Flotte høner da. Hønene våre ligger å koser seg ute i solen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Så koselig De virker kjempekule, og tøffe navn1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Å, så gøyale Geniale navn, spesielt på hanen Nå savner jeg hønene til pappa skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Fine bilder! Det er fristende med høner og haner i fremtiden gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 4. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2009 Nå har kyllingene reist hjem igjen (med unntak av Gudrun, hun måtte desverre nødslaktes etter et katteangrep). Her er noen flere bilder jeg tok under oppholdet. Gudrun Gudrun, Mathilde og Minsten Minsten og Mathilde Mathilde Hilda og Hjertrud Hilda - flotte farger! Alle sammen (Minsten gjemmer seg et eller annet sted her) Hjertrud Gudrun, Hilda og Hjertrud diskuterer hvem som skal være den første til å smake på cornflakes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 4. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2009 Fine tuppene mine Gleder meg til å reise på tur og kjøpe flere, han fyren du linket til har alle rasene jeg vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 4. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2009 Fine tuppene mine Gleder meg til å reise på tur og kjøpe flere, han fyren du linket til har alle rasene jeg vil ha Æsj, han har slutta. Kanskje lurt si ifra om det på hjemmesiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 4. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2009 Æsj, han har slutta. Kanskje lurt si ifra om det på hjemmesiden? Æsj, det var dumt... Da får vi lete videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 4. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2009 Æsj, det var dumt... Da får vi lete videre *host hark* Jeg driver visst og bestiller kyllinger fra Grimstad jeg. Mixkyllinger da, men av store raser. Vil du ha en? Og så står jeg på venteliste hos noen andre som får diverse raser om noen uker, pluss at jeg skal ringe rundt til folk i området som har Brahma i morgen. Tar av, jeg nei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kyoku Skrevet 5. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2009 Så søte bein de har edit skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar