Gå til innhold
Hundesonen.no

Garp


Garp

Recommended Posts

Ja da er det kanskje på tide å presentere seg her inne. Har lurket en stund her inne, men ble for ikke så lenge siden medlem.

Heter Anita, er 28 år og har en dvergpinscher hann med navnet Garp. I skrivende stund er han i sin sjarmerende alder på 20mnd. Dvs Pubertet.. Han er seff verdens vakreste. Høy, mørk rød, hengeører og dådyrøyne. Og en ufyselig og sjarmerende personlighet på en gang. :)

Vi trener en del AG og spor, og andre ting jeg finner det for godt å trene på. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit :)

Håper å se masse bilder av nurket ditt :ahappy:

Nå er jeg ikk helt sikker på hvordan en legger inn bilder jeg da, men hvis noen forbarmer seg over meg skal vi nok få lagt ut noen bilder av (bølle)Frøet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si du skal lage en ny tråd da.

Litt lengre nede der man skriver - altså lengre nede på siden er det et felt der det står "bla igjennom", trykk på den også får du sett de bildene du har på pc`en, så trykker du på det bilde du vil legge ut og trykker åpne, etter det kommer du tilbake på denne siden, da ser du det ligger en link i det feltet "bla igjennom" og trykker last opp :)

Er dårlig på å forklare, men håper du skjønte det da :ahappy: Hehe..

Viktig at bildene ikke er for store, da går det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er det kanskje på tide å presentere seg her inne. Har lurket en stund her inne, men ble for ikke så lenge siden medlem.

Heter Anita, er 28 år og har en dvergpinscher hann med navnet Garp. I skrivende stund er han i sin sjarmerende alder på 20mnd. Dvs Pubertet.. Han er seff verdens vakreste. Høy, mørk rød, hengeører og dådyrøyne. Og en ufyselig og sjarmerende personlighet på en gang. :)

Vi trener en del AG og spor, og andre ting jeg finner det for godt å trene på. :ahappy:

Hei og velkommen.

Jeg laster bildene jeg vil bruke ned i photobucket. Der har jeg innstilt fast billedstørrelse. 480 ganger 600 tror jeg. Så kopierer jeg og legger rett inn i svaret, eller tråden jeg starter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takketitakk både gamle og nye bekjentskaper! :P

Får se om jeg får knotet meg til å lagt ut noen bilder sånn etterhvert, men det har aldri vært min sterke side for å si det sånn. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde av Garp

picture2.jpg

picture.jpg

Må jo vise dem bilder av kjekkasen! La ut noen for deg jeg Anita! :thumbs:

Å tusen takk! :lol: Og fint at du valgte noen av de jeg hadde tenkt å legge ut selv. Hihi. Herlig med folk som får ut fingeren for seg selv. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
    • Vanlige 'gammel-manns vorter' (dog uten betennelse og puss) og dessverre kreft er vel det jeg har vært borti på gamle hunder. 
    • Takk for svar.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...