Hanna Skrevet 26. April 2009 Rapporter Share Skrevet 26. April 2009 Jeg har tidligere brukt Microsoft Frontpage, men grunnet bytte av pc har jeg ikke lengre dette programmet. Har noen tips til gratisprogrammer med lignende funksjoner som Frontpage? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 26. April 2009 Rapporter Share Skrevet 26. April 2009 Nvu og Kompozer er samme programmet... Gratis og greit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanna Skrevet 26. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. April 2009 Nvu og Kompozer er samme programmet... Gratis og greit... Takk for svar! Jeg prøver å oppdatere en side som bruker inline frames, men jeg har aldri brukt dette selv (tatt den tungvindte veien og lagd "ramme" rundt alle enkeltsidene") og vet ikke helt hvordan det skal gjøres. Får følgende melding "Your browser does not support inline frames or is currently configured not to display inline frames." Hvordan kan jeg endre på hovedrammen, og hvordan legger jeg den andre siden inni? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar