Gå til innhold
Hundesonen.no

Bestått funksjonsanalyse 25. april

M.J

Recommended Posts

Chili(og jeg) har vært på Forsvarets hundeskole i dag for å gå funksjonsanalyse, og hun bestod med glans. :P Hun syntes det var kjempegøy å få løpe med fille(liten hare) i skogen, kjelka brydde hun seg knapt om(det var mye morsommere å rulle seg i snøen) og hun var også 100% skuddfast. Dommeren, som også har langhårsbelger, sa at det eneste som var synd var at hun ikke var svart, hehe. :P

Jeg er strålende fornøyd med frøkna! :P

Resultatet kan sees her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :ahappy:

Bare et lite spørsmål: Får hun tittelen (om man kan kalle det det..) BH ved å bestå funksjonsanalyse? Eller er det noe annet?

Ingen tittel for funksjonsanalyse. BH er tittelen du får hvis du består ferdselsprøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :wub:

Bare et lite spørsmål: Får hun tittelen (om man kan kalle det det..) BH ved å bestå funksjonsanalyse? Eller er det noe annet?

Takk! :ahappy: Nei, BH er tittel for bestått ferdselsprøve, som Belgerguri skrev. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini
Ja, hun gikk MH der i juni 2007. :wub:

Da er det godt mulig at jeg var en av figurantene :ahappy: Spørs bare på hvilken av MH'ene det var, men jeg har figurert de fleste gangene da hundene fra hennes oppdrett har deltatt i Trøndelag :) (hvis det da ikke var samme helg som Oppdals-utstillingene).

Bl.a. i fjor, i Oktober. Da var en av hundene skikkelig gira og kjempe moro å være figurant for, faktisk så moro hadde vi det under "avstandslek" at jeg fikk revet ett fingerledd ut av ledd :) Men det spillte jo liten rolle, "gutten" var en hærlig representant som det var råmoro å figurere for. Litt værre er det at det vil ta ca 10 mnd innen leddbåndene (som også røk) gror skikkelig, men jeg skal figurere til høsten likevel (eller være testleder) :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det godt mulig at jeg var en av figurantene :ahappy: Spørs bare på hvilken av MH'ene det var, men jeg har figurert de fleste gangene da hundene fra hennes oppdrett har deltatt i Trøndelag :) (hvis det da ikke var samme helg som Oppdals-utstillingene).

Bl.a. i fjor, i Oktober. Da var en av hundene skikkelig gira og kjempe moro å være figurant for, faktisk så moro hadde vi det under "avstandslek" at jeg fikk revet ett fingerledd ut av ledd :) Men det spillte jo liten rolle, "gutten" var en hærlig representant som det var råmoro å figurere for. Litt værre er det at det vil ta ca 10 mnd innen leddbåndene (som også røk) gror skikkelig, men jeg skal figurere til høsten likevel (eller være testleder) :wub:

Ja, det kan godt være at du var det da. (Hun gikk MH 16. juni) Husker at det var en jente som var figurant og da var det kanskje deg? :wub:

Uff, hørtes ikke så godt ut med den fingeren, men jeg tror kanskje jeg kan tenke meg hvem den herlige, heftige gutten er, hehe. :) Eller kanskje det var broren?(Hvis det er du som er figurant der). :) Han er omtrent like heftig i leken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...